Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde 4,1 når jeg gikk ut av u.skolen, og hadde 3,5 ut av første året på allmen.

sist jeg sjekka har jeg ikke tatt noe skade av det så jeg lurer på hva som driver folk til å gjøre så mye skolearbeid. hva er det dere med over 5 i snitt har tenkt å bli?

6797535[/snapback]

Er jo alltid greit å ha mulighetene der.. Men, slik som en her i Bodø, Fredrik Brekke, som gikk ut 1.året på vgs med 6 i snitt.. Da blir det kanskje litt drøyt..

6797543[/snapback]

joa, greit med mulighetene. men jeg har allerede sett meg ut skole etter vgs, "IT-og informasjonsteknologi" på høyskole i Hønefoss, og i fjor kom alle som vil inn. jeg har tenkt til å gå for rundt 4 i snitt, men jeg har ikke noe press. er litt deilig egentlig :) eller, er press fra mamma da, men det er lett å vifte vekk.

Lenke til kommentar
hadde 4,1 når jeg gikk ut av u.skolen, og hadde 3,5 ut av første året på allmen.

sist jeg sjekka har jeg ikke tatt noe skade av det, så jeg lurer på hva som driver folk til å gjøre så mye skolearbeid. hva er det dere med over 5 i snitt har tenkt å bli?

6797535[/snapback]

Tja, jeg høyna snittet mitt fra 4.4 ut U.skolen til 4.8 ut GK Elektro. Kanskje prøve enda litt bedre nå. Jeg lå faktisk på 20 plass på ventelista til Flyfag, så det krevde høyt snitt, men jeg har ikke gjort lekser sida sjuende klasse omtrent. Eneste jeg kan huske jeg jobba hjemme var før muntlig eksamen i 10. Satt i to dager, til sammen 22 timer, og samla stoff med han jeg skulle opp sammen med. Endte med 6 i samfunssfag

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...