Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor det? Er jo bare hyggelig det da, med mindre broren din er en råtass. :p

6796013[/snapback]

Jeg hater bursdager. Særlig min egen.

6796022[/snapback]

Hvorfor?

6796024[/snapback]

1. Det har ingen gode minner med seg

2. Det er ingenting å feire

Kjære deg, bursdager er jo kjempekos! Hele familien samlet til god middag, god stemning, og ikke minst flotte gaver. :)

6796037[/snapback]

Jeg tenkte også sånn når jeg var liten.

Lenke til kommentar
Avataren til ØB minner meg om et bilde av en fjortis-demonstrant som har malt Mercedes-logoen på fjeset istedet for Peace-symbolet :)

6795875[/snapback]

Vel. Da tror jeg at du blander mercedes-merket med det fredsmerket der.

6795921[/snapback]

Ikke sant? Det var jo hele poenget med bildet. Å vise at dumme fjortisen ikke vet forskjell på Mercedes-merke og fredsmerket :tease:

Lenke til kommentar

Endelig tibake fra nok en forferdelig konfirmasjon.

Jeg som trodde det ikke var flere dette året, men joda, nyeste trend er tydeligvis å ha konfirmasjon på høsten.

Begynte med at jeg satt og halvsov i kirken, der presten forøvrig hadde et veldig påtatt smil.

Deretter kom vi til "festlokalet" hvor det var koldtbord.

Endelig noe godt tenkte jeg, men ombestemte meg når jeg hadde spist meg kvalm.

Så sang vi noen dårlige hjemmemekka sanger, og lekte noen forholdsvis kjedelige selskapsleker.

Sier bare; aldri mer konfirmasjon!

Lenke til kommentar
Kjære deg, bursdager er jo kjempekos! Hele familien samlet til god middag, god stemning, og ikke minst flotte gaver. :)

6796037[/snapback]

Jeg tenkte også sånn når jeg var liten.

6796045[/snapback]

Det blir hva du gjør det til, enkelt og greit.

Og du er ikke såååå stor du helelr :p

6796059[/snapback]

Husk, det er ikke alle som kanskje har et like flott familieforhold, noe som dermed kan ødelegge høytider og sånn.

Onkelen til en kompis av meg bruker dop og er snydens hele tida. Han fortalte meg om en julaften der onkelen dopa seg, og blei drita full og voldelig og greier. Dette er selvfølgelig ekstremt, men det er et eksempel på ting man opplever. "Det blir hva du gjør det til" funker absolutt ikke alltid. Jeg skjønner faen ikke hvordan man kan gjøre en sånn hendelse til en bagatell og noe artig.

Igjen kan jeg ta det eksemepelet når mamma døde. Jeg kan ikke gjøre det til noe koselig minne..."Det blir hva du gjør det til" funker rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Husk, det er ikke alle som kanskje har et like flott familieforhold, noe som dermed kan ødelegge høytider og sånn.

Onkelen til en kompis av meg bruker dop og er snydens hele tida. Han fortalte meg om en julaften der onkelen dopa seg, og blei drita full og voldelig og greier. Dette er selvfølgelig ekstremt, men det er et eksempel på ting man opplever. "Det blir hva du gjør det til" funker absolutt ikke alltid. Jeg skjønner faen ikke hvordan man kan gjøre en sånn hendelse til en bagatell og noe artig.

Igjen kan jeg ta det eksemepelet når mamma døde. Jeg kan ikke gjøre det til noe koselig minne..."Det blir hva du gjør det til" funker rett og slett ikke.

6796093[/snapback]

Joda, men det er under spesielle forhold.

De fleste av oss kan ha en fin bursdag hvis de faktisk går inn for det. Men mange har en veldig "bursdager suger"-innstilling uten egentlig å ha noen grunn.

Lenke til kommentar

6796093[/snapback]

Joda, men det er under spesielle forhold.

De fleste av oss kan ha en fin bursdag hvis de faktisk går inn for det. Men mange har en veldig "bursdager suger"-innstilling uten egentlig å ha noen grunn.

6796127[/snapback]

Fordi bursdager suger. Jeg trenger ikke å bli påmint om fraværende foreldre og voldelige søsken, thankyou very much.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...