MrLeftfield Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 vel, Bundy ble banna i 24timer iaff. Deilig å ha våkna og sjekka forumet og IKKE se fjortis innlegg DEILIG So5 nå Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 espennyh: Gi beskjed om du får snøret i bånn Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 oh, Bundy banna.. Sitter vel å skriver et lager med spam i notepad som han skal copy-paste hit nå da. oysfaerg: tror ikke jeg kommer til slenge det helt i bånn.. satser på å prate litt sammen, evt. finne på noe en kveld.. Om hun er intressert da. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hva har Bundy gjort da? *snufs*( ) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 oh, Bundy banna.. Sitter vel å skriver et lager med spam i notepad som han skal copy-paste hit nå da. oysfaerg: tror ikke jeg kommer til slenge det helt i bånn.. satser på å prate litt sammen, evt. finne på noe en kveld.. Om hun er intressert da. 6795237[/snapback] espen, samme her Good luck to you too Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg fikk svar.. Har ikke lest enda ;o måtte lese da ;o men sto bare "takk for i går, det var kjempekos blablabla osv.. " Endret 3. september 2006 av espennyh Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg fikk svar.. Har ikke lest svaret enda ;o 6795271[/snapback] do it. DO IT! Jeg sendte samme igår, tok en time for å få svar og jeg holdt på å gå i bakken av spenning. Ca. 10tonn ble løfta fra skuldrene mine når hun sa "ja" til forslaget mitt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 God ettermiddag MrLeftfield, står det til? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 God morgen, jarmo Det er 2 timer siden jeg stod opp og jeg føler meg godt uthvilt. Jeg tenkte jeg skulle installere JDK nå, så jeg kan kode litt java lekser på kvelden Og jeg fant fort ut at å kjøre den Java auto-kjør-saken ikke var så smart, fordi det ble åpna i Opera og den hang seg Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) æææh, skummelt.. Jeg slengte akkurat et forslag ut i luften om at vi kunne finne på noe en dag.. Tørr ikke tenke på hva svaret blir.. OJ, der kom det.. ikke et minutt engang etter jeg sendte det edit: og jeg har gjentagelse av vibrasjon hvert minutt da jeg har fått melding.. Jeg må legge den et mykt sted. Endret 3. september 2006 av espennyh Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 æææh, skummelt.. Jeg slengte akkurat et forslag ut i luften om at vi kunne finne på noe en dag.. Tørr ikke tenke på hva svaret blir.. OJ, der kom det.. ikke et minutt engang etter jeg sendte det edit: og jeg har gjentagelse av vibrasjon hvert minutt da jeg har fått melding.. Jeg må legge den et mykt sted. 6795391[/snapback] fikk du "ja" svar? :D Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 "Takk for det, det kan vi gjøre vettu! Ringer deg en dag jeg " Jeg tolker det som: "si ja.. så blir det sikkert glemt" og "Si at jeg ringer han seinere, så slipper jeg å sende meldinger til han" Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 "Takk for det, det kan vi gjøre vettu! Ringer deg en dag jeg " Jeg tolker det som: "si ja.. så blir det sikkert glemt" og "Si at jeg ringer han seinere, så slipper jeg å sende meldinger til han" 6795425[/snapback] Ikke vær så negativ? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 "Takk for det, det kan vi gjøre vettu! Ringer deg en dag jeg " Jeg tolker det som: "si ja.. så blir det sikkert glemt" og "Si at jeg ringer han seinere, så slipper jeg å sende meldinger til han" 6795425[/snapback] nei da. Det er for tidlig til å tenke for mye. Det der hørtes positivt ut. Det ordner seg Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jaja, samme det.. Jeg er bare negativ i dag uansett. Jeg er ladd for å spise, dusje litt.. og legge meg.. Den dagen her er jo dømt til å være kjedelig da.. Regnet pøser ned, sliten etter i natt.. Så!! Noen bare forslag på hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jaja, samme det.. Jeg er bare negativ i dag uansett. Jeg er ladd for å spise, dusje litt.. og legge meg.. Den dagen her er jo dømt til å være kjedelig da.. Regnet pøser ned, sliten etter i natt.. Så!! Noen bare forslag på hva jeg kan gjøre ? 6795458[/snapback] se på Gone in 60 seconds. Det skal jeg ikveld med tortilla chips, dip og øl Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg er dautrøtt. Lurer på om jeg mangler jern i ernæringa. Huff, mattetime 8.30 i morgen tidlig etterfulgt av praktisk biologi. Biologi er jo interessant, men matte...huff. Vurderer å gå ut å jogge litt, varme opp bastuen og slappe av. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvorfor ble Bundy banna?.. og Vero_NiCa hvilken shampo bruker du? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 demille, sunsilk ftw! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Og en ting til: hva er greia med de stripete genserene nesten alle gutter går med?!, begynner å bli en smule lei men de er nice da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg