applemania Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Mhm, utrolig deilig når du automatisk føler en tilhørighet. At du blir inkludert... 6794363[/snapback] Føle tilhørighet på et forum? Det hørtes litt vel ensom ulv ut. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Mhm, utrolig deilig når du automatisk føler en tilhørighet. At du blir inkludert... Haha, er du litt viggo, eller? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bajs, folka droppet å trene i dag. No way om jeg kommer meg ut til Kokstad på egenhånd uff, og jeg som spiste så mye junk i går. Får heldigvis unna mye lekser nå da.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) "Only you-ooooooh - can make me feel so true" Mornings http://media.putfile.com/OOOONLYYY-YOUUUU-OOOOHHH Endret 3. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Fah. Har en lekse jeg skulle gjort ... skrive en fuckings stil om en fuckings interesse. Hva faen er visten med de stilene? Meningsløse. La meg heller skrive en kort historie! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Fah. Har en lekse jeg skulle gjort ... skrive en fuckings stil om en fuckings interesse. Hva faen er visten med de stilene? Meningsløse.La meg heller skrive en kort historie! De er da ikke meningsløse. Det er vel pensum, og er til for å kartlegge dine engelskkunnskaper? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jo, kanskje det. Men det er så jævlig kjedelig å skrive om en fuckings interesse. Tenker ikke på stilene generelt asso, tenker på det at vi skal skrive en til om oss selv, en stil om interessene våres osv. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jo, kanskje det. Men det er så jævlig kjedelig å skrive om en fuckings interesse. Tenker ikke på stilene generelt asso, tenker på det at vi skal skrive en til om oss selv, en stil om interessene våres osv. Jeje. Spiller ikke så stor rolle hvor mye du skriver heller. Ikke i følge min forige engelsk lærer. Så lenge du viser at du er god og at du kan skrive, at du har et bredt ordforåd. Eller? Flirer bestandig av denne BTW: :!: Endret 3. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ooops, skulle visst ha vært på varetelling i dag tidlig jeg. Hvorfor har ingen sagt noe til meg ? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Newt32: Hahhahahaahha Flirer ofte av dette her jeg Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Newt32: Hahhahahaahha Flirer ofte av dette her jeg Ofc Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Æsj, nå må jeg tusle hele veien bort, bare for å levere en film Vurderer å ta på meg regnjakken min og de søte alligatorgummistøvlene mine siden det regner som fy Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Usj... Sjuk og jævlig i dag.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) ahhh! Jeg hater seriøst gravide damer! Er det virkelig mulig å ha så mye humørsvingninger? jesus christ! Endret 3. september 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg er slapp, svimmel og uggen :S Sitter på nippet til å sende ei melding til ei jeg traff igjen i går. Tørr jeg det, eller ikke ? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 god morgen, folkens Er det noen flere som er blitt banna siden igår kveld? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du sa jo at du var forelsket i meg jo! *såret* 6790050[/snapback] Jeg spurte om jeg fikk være forelsket i deg, men fikk ikke noe svar. Etterpåklok fungerer ikke uansett. 6790068[/snapback] Ikke prøv deg. Du spurte, jeg sa ja, og du sa "jippii" og kom med en morsom smiley som løp i ring. Odin gjorde det kjempebra på utstillingen =) Men faen, utstilling i seg selv er KJEDELIG! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg er slapp, svimmel og uggen :S Sitter på nippet til å sende ei melding til ei jeg traff igjen i går. Tørr jeg det, eller ikke ? 6795055[/snapback] Hvis du ikke tør, skal jeg le av deg til jeg dør:) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg er slapp, svimmel og uggen :S Sitter på nippet til å sende ei melding til ei jeg traff igjen i går. Tørr jeg det, eller ikke ? 6795055[/snapback] Det kan vel ikke skade? Do it Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 god morgen, folkens Er det noen flere som er blitt banna siden igår kveld? 6795117[/snapback] Hvem ble banna ? Zerogutten og den frosken ? Hvis du ikke tør, skal jeg le av deg til jeg dør:) 6795139[/snapback] Melding sendt for 7minutter siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg