Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo, viljen ble for sterk, jeg klarte ikke og la vær og ligge unna forumet.

Så, i'm back. :shrug:

EDIT: Hva faen, har Andreas (Goldzen) vært på min bruker? :hrm:

6793482[/snapback]

#16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer ;)

Kan du forklare hvordan kunne to stk. poste samtidig fra samme IP ? :whistle:

Lenke til kommentar
Hallo, viljen ble for sterk, jeg klarte ikke og la vær og ligge unna forumet.

Så, i'm back. :shrug:

EDIT: Hva faen, har Andreas (Goldzen) vært på min bruker? :hrm:

6793482[/snapback]

#16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer ;)

Kan du forklare hvordan kunne to stk. poste samtidig fra samme IP ? :whistle:

6793507[/snapback]

Ruter+lan kanskje?

Evt. Fordi han først logget inn på Goldzen, så logget han inn på Zeromac med ett annet Browser vindu, og postet?

Lenke til kommentar
Møkkavær... Usj, jaja, da får jeg leke meg med mine ørten Core2Duo-CPUer idag da ^^

6793587[/snapback]

Tror jeg skal leke meg med min 3000+ jeg.

Var det ikke du som skulle slette alle fra forumet på msn, slutte på forumet og forsvinne for alltid?  :!:
Det sa du også, du sa at du var uavhengig av forumet. :p

... men du kom tilbake. :)

6793888[/snapback]

hahah, jeg lo da jeg så alle dreiv og skrev det.. For det første, fordi de sa de var "avhengig av et forum".. Og for det andre at de kom til å komme tilbake etter et par uker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...