dysfunctional Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Hallo, viljen ble for sterk, jeg klarte ikke og la vær og ligge unna forumet. Så, i'm back. EDIT: Hva faen, har Andreas (Goldzen) vært på min bruker? Endret 3. september 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hallo, viljen ble for sterk, jeg klarte ikke og la vær og ligge unna forumet. Så, i'm back. 6793482[/snapback] Hvor lenge holdt du egentlig, en og en halv dag? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hallo, viljen ble for sterk, jeg klarte ikke og la vær og ligge unna forumet. Så, i'm back. EDIT: Hva faen, har Andreas (Goldzen) vært på min bruker? 6793482[/snapback] #16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer Kan du forklare hvordan kunne to stk. poste samtidig fra samme IP ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Hvor lenge holdt du egentlig, en og en halv dag? Host, ja noe slikt. Kan du forklare hvordan kunne to stk. poste samtidig fra samme IP ? Han brukte min pc, kjære Esa. Endret 3. september 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hallo, viljen ble for sterk, jeg klarte ikke og la vær og ligge unna forumet. Så, i'm back. EDIT: Hva faen, har Andreas (Goldzen) vært på min bruker? 6793482[/snapback] #16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. Alle bevegelser fra din konto blir regnet som om de var utført av deg selv. Pass godt på passordet ditt, slik at andre ikke får mulighet til å misbruke kontoen din. Du er personlig ansvarlig for innholdet i debattinnleggene du publiserer Kan du forklare hvordan kunne to stk. poste samtidig fra samme IP ? 6793507[/snapback] Ruter+lan kanskje? Evt. Fordi han først logget inn på Goldzen, så logget han inn på Zeromac med ett annet Browser vindu, og postet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvor lenge holdt du egentlig, en og en halv dag? Host, ja noe slikt. Kan du forklare hvordan kunne to stk. poste samtidig fra samme IP ? Han brukte min pc, kjære Esa. 6793508[/snapback] Les deres poster på denne siden her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=569773&st=83000 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=569773&st=83040 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Møkkavær... Usj, jaja, da får jeg leke meg med mine ørten Core2Duo-CPUer idag da ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nå er det frokosttid, og idag står rester fra i går på menyen, paprikepotetgull med dipp og Cola. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Møkkavær... Usj, jaja, da får jeg leke meg med mine ørten Core2Duo-CPUer idag da ^^ 6793587[/snapback] God morgen Øystein, velkommen tilbake Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Møkkavær... Usj, jaja, da får jeg leke meg med mine ørten Core2Duo-CPUer idag da ^^ 6793587[/snapback] Selg dem og få taki en Kentsfield eller noe, sånn som Stoolman hadde. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 God morgen Esa, takk takk Har du savna meg fælt? Hehe Skarstad: Blææh! Hørtes fryktelig fælt ut :S PatrickM: Usj, nei, jeg orker ikke å bruke 12k på en Kentsfield enda. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Møkkavær... Usj, jaja, da får jeg leke meg med mine ørten Core2Duo-CPUer idag da ^^Neimen, oysfaerg? Var det ikke du som ikke skulle poste i SO 5? Fint og ha deg tilbake! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Zeromac: Ting er ikke alltid slik det ser ut som Edit: Takk Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Neimen, oysfaerg? Var det ikke du som ikke skulle poste i SO 5? Fint og ha deg tilbake! 6793663[/snapback] Var det ikke du som skulle slette alle fra forumet på msn, slutte på forumet og forsvinne for alltid? :!: Du holdt ut en og en halv dag, way to go! Endret 3. september 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Da stod jeg opp. Må rydde utroligt mye idag, og jeg er utroligt støl. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Var det ikke du som skulle slette alle fra forumet på msn, slutte på forumet og forsvinne for alltid? :!: Det sa du også, du sa at du var uavhengig av forumet. ... men du kom tilbake. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Møkkavær... Usj, jaja, da får jeg leke meg med mine ørten Core2Duo-CPUer idag da ^^ 6793587[/snapback] Tror jeg skal leke meg med min 3000+ jeg. Var det ikke du som skulle slette alle fra forumet på msn, slutte på forumet og forsvinne for alltid? :!: Det sa du også, du sa at du var uavhengig av forumet. ... men du kom tilbake. 6793888[/snapback] hahah, jeg lo da jeg så alle dreiv og skrev det.. For det første, fordi de sa de var "avhengig av et forum".. Og for det andre at de kom til å komme tilbake etter et par uker. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jaja. Skjer her i dag, da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jaja. Skjer her i dag, da? 6794013[/snapback] er sliiiten. Også skal jeg sende melding til ei jeg traff på igjen i går. Som jeg ikke har snakket med siden i vår en gang. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Zeromac, hvor gammel er du? I RPP ser du jo ut som et lite, søtt knøtt. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg