Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 da sitter jeg her og venter på at kompisen skal komme hjem fra byen, så blir det kanskje no godt å sove på Dere gjør da folkens? NP: Herreløse-Levende døde Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) da sitter jeg her og venter på at kompisen skal komme hjem fra byen, så blir det kanskje no godt å sove på Dere gjør da folkens? NP: Herreløse-Levende døde 6792796[/snapback] Kroppen min går inne i sparemodus, dumme ting. Har en teori som går ut på at det skjer for fordi jeg på bare har spist fire polarbrød på 34 timer. Endret 3. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 joda, men hvorfor i SO? Dere forstår poenget anyway! Leste en plass at moderatorer reagerer på sånn innlegg, uansett hvor du poster. Det var en grunn til regelen vettu Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 da sitter jeg her og venter på at kompisen skal komme hjem fra byen, så blir det kanskje no godt å sove på Dere gjør da folkens? NP: Herreløse-Levende døde 6792796[/snapback] Kroppen min går inne i sparemodus, dumme ting. Har en teori som går ut på at det skjer for fordi jeg på bare har spist fire polarbrød på 34 timer. 6792803[/snapback] kjenner meg så godt igjen i den situasjonen, jeg har gått de 2 siste ukene og bare levd på brød og vann...blir litt slapp i formen etterhvert ... men i kveld kom romkameraten hjem med svær Peppes Pizza ... er så digg å bo med folk som jobber på sånne steder...gratis mat ftw! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ah. Jeg vil egentlig døgne! Men klarer jeg det? ... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg stikker ut en tur snart tenker jeg....så blir nok senga utpå morrakvisten en gang Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ah. Jeg vil egentlig døgne! Men klarer jeg det? ... Når sto du opp i går da? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Når sto du opp i går da? 10:30 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Når sto du opp i går da? 10:30 Edit: Glem det....... Endret 3. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Og målet er 24 timer eller? Njaaaa skeptisk Er ganske skeptisk jeg også. Men, jeg prøver iallefall. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Og målet er 24 timer eller? Njaaaa skeptisk Er ganske skeptisk jeg også. Men, jeg prøver iallefall. 6792877[/snapback] Altså. Det blir vel litt teit hvis du bare skal være oppe 24 timer? Legge deg når du sto opp? I vertfall 35 timer da Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Altså. Det blir vel litt teit hvis du bare skal være oppe 24 timer? Legge deg når du sto opp? I vertfall 35 timer da Ja, selvfølgelig ... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Altså. Det blir vel litt teit hvis du bare skal være oppe 24 timer? Legge deg når du sto opp? I vertfall 35 timer da Ja, selvfølgelig ... Jeg burde legge meg snart, det merker jeg... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen andre som har fått PM fra en kar som vil ha deg på msn lista? Og begrunner det med at han har lyst til å ha så mange som mulig på lista si fra HW? Hørtes litt merksnodig ut syns jeg... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen andre som har fått PM fra en kar som vil ha deg på msn lista? Og begrunner det med at han har lyst til å ha så mange som mulig på lista si fra HW? Hørtes litt merksnodig ut syns jeg... Nei. Kjenner på meg at han ikke er gamle karen... Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen andre som har fått PM fra en kar som vil ha deg på msn lista? Og begrunner det med at han har lyst til å ha så mange som mulig på lista si fra HW? Hørtes litt merksnodig ut syns jeg... 6792893[/snapback] Det er vel en av disse som har kikket innom SO og sett en moderator skrive noe om warn, så han spammer på pm istedenfor her Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ah, endelig hjemme igjen.. Regner som bare faen ute.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nei. Kjenner på meg at han ikke er gamle karen... 6792895[/snapback] Heh, tenkte samma greia selv..mente han fikk street-cred av å ha folk på lista Det er vel en av disse som har kikket innom SO og sett en moderator skrive noe om warn, så han spammer på pm istedenfor her 6792904[/snapback] Han ga seg når jeg ikke svarte lenger da, og det var best for'n! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 LOL Ble tatt av mamma nå for å ha lånt bilen hennes. Når vi dro hjem så sa jeg "Tenk om mamma kommer rett etter vi har parkert bilen" så kom hu faen meg mens jeg satte fra meg bilen Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 LOL Ble tatt av mamma nå for å ha lånt bilen hennes. Når vi dro hjem så sa jeg "Tenk om mamma kommer rett etter vi har parkert bilen" så kom hu faen meg mens jeg satte fra meg bilen 6792919[/snapback] Hvor gammal er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg