Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da sitter jeg her og venter på at kompisen skal komme hjem fra byen, så blir det kanskje no godt å sove på :wee:

Dere gjør da folkens?

NP: Herreløse-Levende døde

6792796[/snapback]

Kroppen min går inne i sparemodus, dumme ting. Har en teori som går ut på at det skjer for fordi jeg på bare har spist fire polarbrød på 34 timer.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
da sitter jeg her og venter på at kompisen skal komme hjem fra byen, så blir det kanskje no godt å sove på :wee:

Dere gjør da folkens?

NP: Herreløse-Levende døde

6792796[/snapback]

Kroppen min går inne i sparemodus, dumme ting. Har en teori som går ut på at det skjer for fordi jeg på bare har spist fire polarbrød på 34 timer.

6792803[/snapback]

:wee: kjenner meg så godt igjen i den situasjonen, jeg har gått de 2 siste ukene og bare levd på brød og vann...blir litt slapp i formen etterhvert :p... men i kveld kom romkameraten hjem med svær Peppes Pizza :D... er så digg å bo med folk som jobber på sånne steder...gratis mat ftw!

Lenke til kommentar
Noen andre som har fått PM fra en kar som vil ha deg på msn lista? Og begrunner det med at han har lyst til å ha så mange som mulig på lista si fra HW? Hørtes litt merksnodig ut syns jeg...

6792893[/snapback]

Det er vel en av disse som har kikket innom SO og sett en moderator skrive noe om warn, så han spammer på pm istedenfor her :lol:

Lenke til kommentar
Nei. Kjenner på meg at han ikke er gamle karen...

6792895[/snapback]

Heh, tenkte samma greia selv..mente han fikk street-cred av å ha folk på lista :wee:

Det er vel en av disse som har kikket innom SO og sett en moderator skrive noe om warn, så han spammer på pm istedenfor her :lol:

6792904[/snapback]

Han ga seg når jeg ikke svarte lenger da, og det var best for'n! :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...