Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde dagens WTF opplevelse i dag.

Fra begynnelsen: Var ute å kjørte med en kamerat og kjæresten hans (min bil og han sin bil), vi stoppet foran den lokale butikken og begynner å prate. Etter en stund kommer det en rød Audi og stanser bak bilen min, en fyr kommer ut (ca 20 år gammel) og banker på ruta mi (høyre side), jeg veiver ned og hilser. Han sier: "Har du noe penger?" "Nei", sier jeg. "Hundre kroner eller bakruta di" sier han da. "Nei jeg har jo ikke noen penger på meg nå." sier jeg. Det ser ut som om fyren går, men idet jeg snur meg for å prate videre med kameraten min tar faen meg fyren å slår inn ruta på høyre passasjerside bak (med knyttneven). Jeg sitter nesten bare å måper mens fyren løper tilbake til den røde Audien og den kjører avgårde.

Jeg vet hvem fyren er og anmeldelse blir ordnet på mandag

:)

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Hadde dagens WTF opplevelse i dag.

Fra begynnelsen: Var ute å kjørte med en kamerat og kjæresten hans (min bil og han sin bil), vi stoppet foran den lokale butikken og begynner å prate. Etter en stund kommer det en rød Audi og stanser bak bilen min, en fyr kommer ut (ca 20 år gammel) og banker på ruta mi (høyre side), jeg veiver ned og hilser. Han sier: "Har du noe penger?" "Nei", sier jeg. "Hundre kroner eller bakruta di" sier han da. "Nei jeg har jo ikke noen penger på meg nå." sier jeg. Det ser ut som om fyren går, men idet jeg snur meg for å prate videre med kameraten min tar faen meg fyren å slår inn ruta på høyre passasjerside bak (med knyttneven). Jeg sitter nesten bare å måper mens fyren løper tilbake til den røde Audien og den kjører avgårde.

Jeg vet hvem fyren er og anmeldelse blir ordnet på mandag

:)

6792688[/snapback]

WTF!

Syke jævel....

Lenke til kommentar
Ahahaha! For en komplett idiot. Det ville jo vært vanskelig for deg å notere bilnummeret hans. Litt som å rane en bank med navneskilt på seg.

6792695[/snapback]

Fikk tatt kontakt med politiet, fikk vite navnet på bileieren. Navnet på gjerningsmannen vet jeg allerede. Har også vitner (kamerat og kjæresten hans), så alt skulle vel være i boks.

Lenke til kommentar
Det hadde vært mye morsommere å knuse alle rutene, punktere alle dekkene og slå inn alle låsene med dor på Audien da...

6792705[/snapback]

Sikkert vært gøy det, men det eneste jeg tenkte var "Hva i svarte faen" mens bilen kjørte avgårde.. Rakk ikke å gjøre en dritt..

:roll:

Lenke til kommentar
nei det er det ikke, men når du ikke har mer og komme med enn 14 tegn skriver jeg heller tallet "14" eller "14tegn", isteden for og brøle ut om min dag.  ;)

Har ikke så mye med hva du kommer med. Men hvordan du formulerer det du skal si...

6792711[/snapback]

joda, men hvorfor i SO? Dere forstår poenget anyway!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...