Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noe galt og bruke alle linjene da?

Har fått 4 så da bruker jeg like så godt 4 ;)

6792317[/snapback]

Vel, er jo mange som liker at ting er litt pent og pyntelig. :p

Støtter deg i å bruke 4 linjer, det er en grei begrensning. Å ville begrense breie begrensninger svares med "Don't push it, pal.".

Lenke til kommentar
Det neste leddet i SO-revolusjonen er å fjerne slike ting fra signaturer. Link til sider/band/personer/tråder man liker, inkluder gjerne et sitat eller navnet ditt, men ikke bare fyll opp 4 linjer fordi det er maksimum.

Less is more.

6792286[/snapback]

På denne siden er det jo faktisk bare du, RostaD og Tomat-Ulf som bruker alle linjene.

6792300[/snapback]

Jeg bruker ikke en linje om den er tom. :innocent:

Anyway, signaturen min følger fortsatt prinsippet "less is more".

Lenke til kommentar
Der har vi den innstillingen igjen, "jeg poster fordi jeg kan, ikke fordi jeg har noe å si". Hvorfor ha det slik at det nesten alltid er flere tegn i signaturen din enn i postene?
Hvorfor får jeg et inntrykk om at du klager litt for mye?

6792341[/snapback]

Hvorfor ser du på det som klaging hver gang jeg mener noe annet enn en annen bruker? Kanskje det er det som dreper alle diskusjoner her inne.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Der har vi den innstillingen igjen, "jeg poster fordi jeg kan, ikke fordi jeg har noe å si". Hvorfor ha det slik at det nesten alltid er flere tegn i signaturen din enn i postene?
Hvorfor får jeg et inntrykk om at du klager litt for mye?

6792341[/snapback]

HVorfor ser du på det som klaging hver gang jeg mener noe annet enn en annen bruker? Kanskje det er det som dreper alle diskusjoner her inne.

6792354[/snapback]

Hold kjeft, Skarstad :roll:

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
Er det noe galt og bruke alle linjene da?

Har fått 4 så da bruker jeg like så godt 4 ;)

6792317[/snapback]

6792332[/snapback]

Vel, han kommenterte jo den nåværende diskusjonen om signaturlengde med sin egen mening.

At du hakker på ham for det, øker bare antallet av det du kaller "jeg poster fordi jeg kan"-poster.

Dette blir jo bare enda en sånn post, så foreslår at vi kutter her før vi ødelegger SO5.

Lenke til kommentar
Hold kjeft, Skarstad  :roll:

6792360[/snapback]

Øhm. Hvorfor det?

Meninger er til for å diskuteres, så vi kan få det bedre. Dessuten har vi diskusjoner for å lære og bli underholdt.

6792386[/snapback]

Fordi hele diskusjonen er absurd. Det blir som at jeg skal begynne å klage på at du kaller deg tomat-ulf, fordi du ikke heter det. Tror hele saken bygger seg rundt det at klokka er 1, og han har ikke fått seg i helga!

Jeje, men den cs'en?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...