Skarstard Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Newt: Hvis du skal ha dem i en måned.. Bør du ikke kvalitetsteste sitatene først? JEg mener.. Tenk om b-real sender en PM i fylla, som av merkelige grunner vil være innenfor retningslinjene, og du må sette den i sig-en uansett hvor teit den er. 6792208[/snapback] Jeg synes det er teit nok allerede. Cirka 33% av sitatene omhandler det mannlige kjønnsorgan. ^^ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Dessverre blir det ikke noe gaming gutter.Jeg trodde jeg leide 36-timersserver, men det var visst 24-timers. Så ... noen andre kan leie? Jeg har leid nok ganger føler jeg. 6792214[/snapback] Hvor masse koster det, og hva må jeg gjøre? 6792223[/snapback] Du må booke server med CG leke penger i think. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 MinStoreKjeft: Hehe, du er litt old school på forumet, så du bør jo vite at man kan dra retningslinjene litt lenger enn som så og få mye, mye høyere wtf-faktor. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Hvor masse koster det, og hva må jeg gjøre? Hos Gameserver.no koster det 60,- for den beste servertypen i 24 timer. Du kan også leie en litt dårligere server som funker helt greit for 50,- i timen. Bestilles med SMS. Gameserver SMS-utleie Edit - please, ikke lei Novanett. Det er sugent. Gameserver har mye bedre hitbox/ping. Endret 2. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 TomatUlf : Du har linjert modus eller noe sånt, sjekk høyre hjøret ovenfor topp posten her Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Hvor masse koster det, og hva må jeg gjøre? Hos Gameserver.no koster det 60,- for den beste servertypen i 24 timer. Du kan også leie en litt dårligere server som funker helt greit for 50,- i timen. Bestilles med SMS. Gameserver SMS-utleie Edit - please, ikke lei Novanett. Det er sugent. Gameserver har mye bedre hitbox/ping. 6792254[/snapback] Hva med CG? Der bruker man jo ikke ordentlige penger Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Er det bare hos meg forumet ser herpa ut nå? 6792241[/snapback] Du har nok bare trykket på "Trådet"-visningknappen, den skal stå på "Standard". Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 TomatUlf : Du har linjert modus eller noe sånt, sjekk høyre hjøret ovenfor topp posten her 6792258[/snapback] Han har trådet-modus på. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 MinStoreKjeft: Hehe, du er litt old school på forumet, så du bør jo vite at man kan dra retningslinjene litt lenger enn som så og få mye, mye høyere wtf-faktor. 6792250[/snapback] Ja, jeg er den voksne personen som sier fy-fy, og peker med fingeren. Er ikke ille kommentarer, det er bare det at kommentarene er utrolig barnslige, og det skjærer meg i hjertet å vite at folka som har skrevet de, ikke har vært bedugget på blank jesusbrus med et høyt prosentall på flasken. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 TomatUlf : Du har linjert modus eller noe sånt, sjekk høyre hjøret ovenfor topp posten her 6792258[/snapback] Han har trådet-modus på. 6792269[/snapback] Jeg sa eller noe sånt da, trenger ikke å rette på det der, tror han skjønte det alikevel Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Ja, jeg er den voksne personen som sier fy-fy, og peker med fingeren. Er ikke ille kommentarer, det er bare det at kommentarene er utrolig barnslige, og det skjærer meg i hjertet å vite at folka som har skrevet de, ikke har vært bedugget på blank jesusbrus med et høyt prosentall på flasken. 6792270[/snapback] *oppdatere profil* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 TomatUlf : Du har linjert modus eller noe sånt, sjekk høyre hjøret ovenfor topp posten her 6792258[/snapback] Hjertelig. Hyggelig med hyggelig. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Det var ikke ment som retting. Det var for å informere. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Hva med CG? Der bruker man jo ikke ordentlige penger Eh, jo? For å skaffe slike "Catch-gamer-penger" må man betale med NOK. Vet ikke om du tullet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 MinStoreKjeft: Hehe, du er litt old school på forumet, så du bør jo vite at man kan dra retningslinjene litt lenger enn som så og få mye, mye høyere wtf-faktor. 6792250[/snapback] Ja, jeg er den voksne personen som sier fy-fy, og peker med fingeren. Er ikke ille kommentarer, det er bare det at kommentarene er utrolig barnslige, og det skjærer meg i hjertet å vite at folka som har skrevet de, ikke har vært bedugget på blank jesusbrus med et høyt prosentall på flasken. 6792270[/snapback] Det neste leddet i SO-revolusjonen er å fjerne slike ting fra signaturer. Link til sider/band/personer/tråder man liker, inkluder gjerne et sitat eller navnet ditt, men ikke bare fyll opp 4 linjer fordi det er maksimum. Less is more. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 MinStoreKjeft: Hehe, du er litt old school på forumet, så du bør jo vite at man kan dra retningslinjene litt lenger enn som så og få mye, mye høyere wtf-faktor. 6792250[/snapback] Ja, jeg er den voksne personen som sier fy-fy, og peker med fingeren. Er ikke ille kommentarer, det er bare det at kommentarene er utrolig barnslige, og det skjærer meg i hjertet å vite at folka som har skrevet de, ikke har vært bedugget på blank jesusbrus med et høyt prosentall på flasken. 6792270[/snapback] Godt du fikk meg til å se det fra den synsvinkelen før jeg støtta dem fullt ut. Enig i at det som står der nå er skvip, ville bare påpeke at det ikke er det verste du får tak i. Det som stod før var mye bedre. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Ja, jeg er den voksne personen som sier fy-fy, og peker med fingeren. Er ikke ille kommentarer, det er bare det at kommentarene er utrolig barnslige, og det skjærer meg i hjertet å vite at folka som har skrevet de, ikke har vært bedugget på blank jesusbrus med et høyt prosentall på flasken. 6792270[/snapback] *oppdatere profil* 6792278[/snapback] Erhm....følte du deg truffet? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Hvilke setninger skal New sitere? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Det neste leddet i SO-revolusjonen er å fjerne slike ting fra signaturer. Link til sider/band/personer/tråder man liker, inkluder gjerne et sitat eller navnet ditt, men ikke bare fyll opp 4 linjer fordi det er maksimum. Less is more. 6792286[/snapback] På denne siden er det jo faktisk bare du, RostaD og Tomat-Ulf som bruker alle linjene. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Erhm....følte du deg truffet? 6792289[/snapback] Egentlig ikke, stort sett bare tilstede med internettidentiteten min, som er ca 14år. Kjeder meg, så jeg tenkte jeg skulle spamme litt for Bundy Endret 2. september 2006 av Pjokk99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg