fox Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Steffyboy tør jeg spørre hvem bensin vaR? og hva har skjedd med ham og SO? Endret 2. september 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Ah! Spilte poker med gutta i dag. 50,- i innsats, gikk 3,- i pluss. Grattis. Serveren er enda oppe ja? Skal vi se om noen er sugen på litt CS? 6792148[/snapback] Aye, i am. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 hva er pw da? funker ikke til meg med sisteordet Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 hva er pw da? funker ikke til meg med sisteordet 6792156[/snapback] Alt vi trenger er pw, ja Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 CS hadde vert gøy! Er noen her på en server eller? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Hey Newt, forklar hvordan det "Tre korte av andre forumbrukere" greien din fungerer igjen. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) CS hadde vert gøy! Er noen her på en server eller? NorthGarden hadde vist bestillt en. Kanskje han fikser den nå? NB: CS 1.6 Vorpal: Tre korte av andre forumbrukere: ]x[ Dette er en liten ting jeg har, der tre forumbrukere sender en PM med en kort settning til meg. ]x[ De tre første som sender PM får plass i en måned, de samme brukerne kan ikke ha to måneder på rad. ]x[ Det kan stå nesten hva som helst, men det skal ikke stride mot retningslinjene. ]x[ Så send en PM NÅ med en kort settning! Endret 2. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Steffyboy tør jeg spørre hvem bensin vaR? og hva har skjedd med ham og SO? 6792149[/snapback] En av mange brukere som trodde de kunne bare lage seg en ny bruker etter de ble bannet. Han var av den spesielt arrogante typen. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Newt, 1 måned er da litt lenge? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Newt, 1 måned er da litt lenge? Ja det er lenge. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Newt, 1 måned er da litt lenge? Ja det er lenge. 6792201[/snapback] Why dont you make it shorter? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Newt: Hvis du skal ha dem i en måned.. Bør du ikke kvalitetsteste sitatene først? JEg mener.. Tenk om b-real sender en PM i fylla, som av merkelige grunner vil være innenfor retningslinjene, og du må sette den i sig-en uansett hvor teit den er. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Why dont you make it shorter? Vet ikke helt egentli. Kan kanskje ha noe med tidsfordriv... Hvor kort skal den være da? Orker ikke en uke Hippie-Erlend: Vel, det er jo litt av meningen med dette da. Folk kan si hva faen de vil i min signatur Endret 2. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Dessverre blir det ikke noe gaming gutter. Jeg trodde jeg leide 36-timersserver, men det var visst 24-timers. Så ... noen andre kan leie? Jeg har leid nok ganger føler jeg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Steffyboy tør jeg spørre hvem bensin vaR? og hva har skjedd med ham og SO? 6792149[/snapback] En av mange brukere som trodde de kunne bare lage seg en ny bruker etter de ble bannet. Han var av den spesielt arrogante typen. 6792190[/snapback] takker og bukker God natt alle sammen.. Kjære unger! Vær snill mot Jarmo Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Dessverre blir det ikke noe gaming gutter.Jeg trodde jeg leide 36-timersserver, men det var visst 24-timers. Så ... noen andre kan leie? Jeg har leid nok ganger føler jeg. 6792214[/snapback] Hvor masse koster det, og hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Newt: Hvis du skal ha dem i en måned.. Bør du ikke kvalitetsteste sitatene først? JEg mener.. Tenk om b-real sender en PM i fylla, som av merkelige grunner vil være innenfor retningslinjene, og du må sette den i sig-en uansett hvor teit den er. 6792208[/snapback] Erhm....nå skal det vell mye til for å slå de nåværende? ]x[ Pikken til Loeve smaker Zalo.]x[ "Vi er alle drittsekker!" - Pjokk ]x[ BUNDY HAR STOR TISS Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Dessverre blir det ikke noe gaming gutter.Jeg trodde jeg leide 36-timersserver, men det var visst 24-timers. Så ... noen andre kan leie? Jeg har leid nok ganger føler jeg. 6792214[/snapback] Hvor masse koster det, og hva må jeg gjøre? 6792223[/snapback] http://www.novanett.no/webshop/productlist...4E-6C0DD24BB298 30 kr,- for 36 timer Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Newt: Hvis du skal ha dem i en måned.. Bør du ikke kvalitetsteste sitatene først? JEg mener.. Tenk om b-real sender en PM i fylla, som av merkelige grunner vil være innenfor retningslinjene, og du må sette den i sig-en uansett hvor teit den er. 6792208[/snapback] Erhm....nå skal det vell mye til for å slå de nåværende? ]x[ Pikken til Loeve smaker Zalo.]x[ "Vi er alle drittsekker!" - Pjokk ]x[ BUNDY HAR STOR TISS 6792226[/snapback] Godt du likte utsagnet mitt... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Er det bare hos meg forumet ser herpa ut nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg