Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

ikke glem de er liksom " de eldre" for de unge som beundrer og frykter..

Når en ny bruker kommer hit og skriver noe som er helt det omtrent som steffyboy pleier å skrive, kommer han til å bli mobbet. det er jeg 100% sikker på

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En sjelden gang, når alle grunnskoleelevene har lagt seg, hender det at et interessant  tema dukker opp her og at noe plukker opp tråden.

6792062[/snapback]

Akkurat der er vi nok enige, det er lettere å skrive noe seriøst på natten, men veldig ofte er disse diskusjonene slik at man likegodt kunne laget en egen tråd eller brukt en eksisterende.

Lenke til kommentar

Når en ny bruker kommer hit og skriver noe som er helt det omtrent som steffyboy pleier å skrive, kommer han til å bli mobbet. det er jeg 100% sikker på

6792072[/snapback]

Skriver noe som hva da? Og blir mobbet av hvem?

6792082[/snapback]

Folk her vel? tilmed deg :hmm:

Endret av fox88
Lenke til kommentar

6792072[/snapback]

Skriver noe som hva da? Og blir mobbet av hvem?

6792082[/snapback]

Folk her vel? tilmed deg :hmm:

6792090[/snapback]

Om noen hadde kommet her og kommet med velbegrunnede og meningsfylte tanker hadde jeg absolutt ikke mobbet han.

Det er ikke så enkelt at man bare mobber nye.

Lenke til kommentar

******! Her satt jeg i håp om at tordenværet skulle ta med seg pc'en og en pen sum kommet inn fra forsikringsselskapet som hadde vært høy i forhold til hva jeg får ved salg... men, neida! Ser ut som noe gikk i nabohuset, men ikke her!

Noen som vet hva man ca. vil få for en pc som er påkostet ca. 30.000 kr. på 2 år?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...