VegardStr Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 sånt tar man på pm, såpass har jeg lært 6791835[/snapback] Link? hvor står det ? 6791866[/snapback] står ikkje nedskrevet men usakelige ting so mikkje angår allmennheten, som kun er mellom 2 personer skal skrives privat, altså PM. BTW: jarmo, du tar jo helt av i kveld. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Jeg kan forklare hvorfor kvaliteten er så lav. Se på de siste postene til Vorpal, Dubster og thewiz. Hvilket formål har de postene? De kan ikke siteres og kommenteres, de er ikke morsomme eller informative, de har rett og slett ingen funksjon. Flere og flere poster blir helt meningsløse, og det blir flere og flere av dem. Før gikk man inn i SO%, leste det folk hadde skrevet og dro gjerne ut igjen hvis man ikke hadde en lur kommentar eller en artig historie. Nå kommer man inn, orker ikke lese de 500 nye innleggene på en halvtime, poster noe tilfeldig dritt og trykker "Legg til svar." Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Jarmo; Er reglene for SO like strenge som resten av forumet? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Jarmo; Er reglene for SO like strenge som resten av forumet? 6791968[/snapback] SO er strengere.. vertfaææ når jarmo regjerer. Endret 2. september 2006 av vegis Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Jeg kan forklare hvorfor kvaliteten er så lav. Se på de siste postene til Vorpal, Dubster og thewiz. Hvilket formål har de postene? De kan ikke siteres og kommenteres, de er ikke morsomme eller informative, de har rett og slett ingen funksjon. Flere og flere poster blir helt meningsløse, og det blir flere og flere av dem. Før gikk man inn i SO%, leste det folk hadde skrevet og dro gjerne ut igjen hvis man ikke hadde en lur kommentar eller en artig historie. Nå kommer man inn, orker ikke lese de 500 nye innleggene på en halvtime, poster noe tilfeldig dritt og trykker "Legg til svar." 6791965[/snapback] Syntes du postene mine er helt ubrukelige? Føler ikke at jeg poster masse junk, men poster gjerne ikke en lang post i siste ordet heller. Eller mener du bundy postene mine? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) BTW: jarmo, du tar jo helt av i kveld. 6791963[/snapback] Ikke akkurat, hvis disse postene hadde kommet i en annen del av foumet hadde det blitt permban på hele hurven, her blir det tilsnakk. Bli med i JTSMASO i dag! (Ja til strengere moderereing av Siste Ordet.) Endret 2. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Les litt i SO3, så skjønner du nok bedre hva jeg snakker om. 6791946[/snapback] Regnet med du ville ha svar før imorgen, så jeg leste side 2500 + 2501 i SO3. Ikke store forskjellen. Psilocybe laget en tråd til noen som hadde hatt en seriøs diskusjon, ellers var det bursdagsgratulasjoner og lykkerus over å ha skrevet på side 2500... Syns SO% er koselig jeg Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Hvilket formål har de postene? De kan ikke siteres og kommenteres, de er ikke morsomme eller informative, de har rett og slett ingen funksjon. 6791965[/snapback] Vel, jeg er enig.. Men man blir jo vanligvis rakket ned når man skriver informativ, morsom eller når man prøver å fortelle noe.. Man vil jo være en del av SO5 gjengen, hvis du skjønner hva jeg mener? Endret 2. september 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Er det blitt så gale at man faktisk har "klikker" på et forum også nå? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Syntes du postene mine er helt ubrukelige? Føler ikke at jeg poster masse junk, men poster gjerne ikke en lang post i siste ordet heller. Eller mener du bundy postene mine? 6791976[/snapback] Nå er det for mange her inne til at jeg kan legge merke til mange, så jeg så bare på de siste sidene. Bundypostene dine fortsatt etter moderator og brukere hadde bedt deg slutte, og det måtte trussel til før du stoppet. Jeg har ingenting å si på de andre postene dine, men de siste var ikke spesielt gjennomtenkte? Seether: Jeg tror ikke det er snakk om klikker, men trenden Bundy startet med å poste for å poste spredde seg, og da skilte man seg ut hvis man skrev mer enn 3 linjer i posten, eller ikke inkluderte en smiley eller 12. Endret 2. september 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Er det noen som har vert ute på by'n i kveld da? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 BTW: jarmo, du tar jo helt av i kveld. 6791963[/snapback] Ikke akkurat, hvis disse postene hadde kommet i en annen del av foumet hadde det blitt permban på hele hurven, her blir det tilsnakk. Bli med i JTSMASO i dag! (Ja til strengere moderereing av Siste Ordet.) 6791978[/snapback] blir ikkje man bannet for hele forumet da? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Er det noen som har vert ute på by'n i kveld da? 6792021[/snapback] Var å så Cars på kino, dritgenial, lo ekstremt mye enkelte ganger Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Syntes du postene mine er helt ubrukelige? Føler ikke at jeg poster masse junk, men poster gjerne ikke en lang post i siste ordet heller. Eller mener du bundy postene mine? 6791976[/snapback] Nå er det for mange her inne til at jeg kan legge merke til mange, så jeg så bare på de siste sidene. Bundypostene dine fortsatt etter moderator og brukere hadde bedt deg slutte, og det måtte trussel til før du stoppet. Jeg har ingenting å si på de andre postene dine, men de siste var ikke spesielt gjennomtenkte? 6792003[/snapback] Jarmo ba meg da ikke slutte før han ga meg en trussel? Alt han sa var at jeg måtte fikse siggen min. Og det var en bruker. Men vil ikke beggyne å krangle om dette. Endret 2. september 2006 av Vorpal Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Er ikke SO en plass der man kan snakke om dagligdagse ting som dukker opp da? EDIT: Kan fint gjøres uten å spamme. 6791945[/snapback] Det er dessverre ikke alle som klarer det. Når sant skal sier har jeg lite imot at bannen til Bundy blir litt lengre. Det har både han og forumet godt av. Endret 2. september 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Man vil jo være en del av SO5 gjengen, hvis du skjønner hva jeg mener? 6791983[/snapback] Litt av en ære det ja. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Bundy: "Faen jarmo, har du mensen?" 6792031[/snapback] Stop det det Bundy tullet a... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Bundy er pålogget med følgende nick "Bundy | ALLE POST "LET BUNDY GO I SO5" Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Er det noen som har vert ute på by'n i kveld da? 6792021[/snapback] Var å så Cars på kino, dritgenial, lo ekstremt mye enkelte ganger 6792029[/snapback] Har vurdet og se denne. Funker den for 12+ også eller? hehe.. Som Istid o.l? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Vel, jeg er enig.. Men man blir jo vanligvis rakket ned når man skriver informativ, morsom eller når man prøver å fortelle noe.. Man vil jo være en del av SO5 gjengen, hvis du skjønner hva jeg mener? 6791983[/snapback] Eh, nei. Kan du huske sist gang LarsP, fredrikrb eller SteffyBoy ble gjort narr av etter å ha postet en gøyal hisktore i SO? For det kan nemlig ikke jeg. Saken er at ingen kommentere de få gode historene som kommer inn, de tenker bare på sin neste post, som er en del av jakten på "den store e-penisen". En sjelden gang, når alle grunnskoleelevene har lagt seg, hender det at et interessant tema dukker opp her og at noe plukker opp tråden. Da kan vi få lange, gode og gøyale diskusjoner, men slike situsjonen oppstår nesten alle aldri nå lenger. Mange av de respekterte "old-school"-brukerne forsvinner etterhvert som nye brukere kommer til, og de nye gjør ikke akkurat opp for det. Endret 2. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg