Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, jeg mente ikke at pjokk99 sin post var unødvendig, selv om den var litt teit, jeg kommenterte bare det at hun/han (hvem vet?) mente at spam var greit, fordi det er det eneste man ikke kan poste et annet sted (i'm liek wtf?!).

6791870[/snapback]

Det jeg mente er at SO% består stort sett av skittpreik. Det kan kalles "spam". Jeg velger å kalle det kvalitetsspam!

6791883[/snapback]

Ok, nå har jeg bare vært med aktivt i SO4 og SO5 og lest litt i SO3, men saken er at SO3 og deler av SO4 var hadde en ganske høy prosentandel kvalitetsposter, mens SO5 er 99,43221672% dritt og lort. Det meste av kvalitet har JoachimR stått for, og han er rimelig inaktiv.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Du kan jo hilse Bundy at han har en gyllen mulighet til å ta seg en tur innom sitt eget forum for en gangs skyld!  :p

6791904[/snapback]

Han leser forsatt, er ikke borte selvom han ikke kan poste. :)

Vorpal: Kan du ikke bare gji faen med det Bundy pisset?

Edit: Leifs!

6791906[/snapback]

Er det så irriterende? Altså dette blir jo absolut ikke like mye som om bundy skulle spamma selv.

Domokun%20avatar.gif Bundy: "NEI! DET ER UMULIG! LOL!1111"

Endret av Vorpal
Lenke til kommentar
Ok, nå har jeg bare vært med aktivt i SO4 og SO5 og lest litt i SO3, men saken er at SO3 og deler av SO4 var hadde en ganske høy prosentandel kvalitetsposter, mens SO5 er 98% dritt og lort. Det meste av kvalitet har JoachimR stått for, og han er rimelig inaktiv.

6791918[/snapback]

Nå er jeg rimelig fersk her, så jeg burde ikke uttale meg for sterkt. Ser bare ikke at det er noen mulighet til å heve standaren så lenge det er utallige topics som omhandler det man gjerne prater om til daglig... :)

Lenke til kommentar
Skarstad du har et poeng der, men å komme med påstand at JoachimR har faktisk lagt inn kvalitet innlegg i her er pisspreik! Takk gud at han er ikke her lenger

6791926[/snapback]

Med ham er ble det i hvert fall noen opphetede diskusjoner.

Nå er jeg rimelig fersk her, så jeg burde ikke uttale meg for sterkt. Ser bare ikke at det er noen mulighet til å heve standaren så lenge det er utallige topics som omhandler det man gjerne prater om til daglig...  :)

6791939[/snapback]

Les litt i SO3, så skjønner du nok bedre hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...