Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
problemet mitt med Bundy er at jeg syns at han oppfører seg som om han "eier" alt og alle. Dessuten, jeg veit ikke hvor mange ganger han skrev "lollololozz!" og helt åpenlyst spamma uten å ha fått warn. Warns er faktisk for at slike folk som Bundy ikke skal drive med sånne ting som Bundy dreiv med, nemlig spam og "lol!11one"-saker. Derfor syns jeg at det er så utrolig deilig å lese SO5 uten at det kommer en kid og hyler "lol! headshot!"

edit: syns jarmo har faktisk FOR mye å gjøre, og er helt enig med 24t ban. MEN nå lyna det så kraftig her at hele rommet ble lyst opp, så jeg tipper jeg napper ut kontakta her. Kos til deg, jarmo. Ikke gi opp :)

6791733[/snapback]

Domokun%20avatar.gif Bundy: "Du er bare missunnelig på den store pikken min"

Umm :ermm:

Endret av Vorpal
Lenke til kommentar
problemet mitt med Bundy er at jeg syns at han oppfører seg som om han "eier" alt og alle. Dessuten, jeg veit ikke hvor mange ganger han skrev "lollololozz!" og helt åpenlyst spamma uten å ha fått warn. Warns er faktisk for at slike folk som Bundy ikke skal drive med sånne ting som Bundy dreiv med, nemlig spam og "lol!11one"-saker. Derfor syns jeg at det er så utrolig deilig å lese SO5 uten at det kommer en kid og hyler "lol! headshot!"

6791733[/snapback]

Pfff, det er ikke Bundy som er problemet her. For meg virker det som om det siden SO3 bare har blitt mer og mer spam, og det blir rett og slett uoverkommelig for mod-ene å luke ut alt. Og vi husker jo alle hva som skjedde når hele driten ble stengt.

Vi skulle i grunn ha hatt noen SO-moderatorer.

Lenke til kommentar
Pfff, det er ikke Bundy som er problemet her. For meg virker det som om det siden SO3 bare har blitt mer og mer spam, og det blir rett og slett uoverkommelig for mod-ene å luke ut alt. Og vi husker jo alle hva som skjedde når hele driten ble stengt.

Vi skulle i grunn ha hatt noen SO-moderatorer.

6791764[/snapback]

Grunnen til at man ikke kan være seriøse er er mange;

Support er ikke lov

Whine er ikke lov

Deppe er ikke lov

Kjærlighet er ikke lov

Uansett så er det en eller annen som henviser deg til en annen tråd skulle man være så dum å være seriøs... Og som kjent har jo diskusjon.no tråder for stort sett det meste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...