Thewiz Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Jeg tror nettopp demille ringte meg, altså fylleringte meg. :!: Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) problemet mitt med Bundy er at jeg syns at han oppfører seg som om han "eier" alt og alle. Dessuten, jeg veit ikke hvor mange ganger han skrev "lollololozz!" og helt åpenlyst spamma uten å ha fått warn. Warns er faktisk for at slike folk som Bundy ikke skal drive med sånne ting som Bundy dreiv med, nemlig spam og "lol!11one"-saker. Derfor syns jeg at det er så utrolig deilig å lese SO5 uten at det kommer en kid og hyler "lol! headshot!" edit: syns jarmo har faktisk FOR mye å gjøre, og er helt enig med 24t ban. MEN nå lyna det så kraftig her at hele rommet ble lyst opp, så jeg tipper jeg napper ut kontakta her. Kos til deg, jarmo. Ikke gi opp 6791733[/snapback] Bundy: "Du er bare missunnelig på den store pikken min" Umm Endret 2. september 2006 av Vorpal Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 When Bundy came to Jarmoland.. LET MY BUNDY GOOO Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 lol! headshot! 6791746[/snapback] Boom! Cumshot! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 problemet mitt med Bundy er at jeg syns at han oppfører seg som om han "eier" alt og alle. Dessuten, jeg veit ikke hvor mange ganger han skrev "lollololozz!" og helt åpenlyst spamma uten å ha fått warn. Warns er faktisk for at slike folk som Bundy ikke skal drive med sånne ting som Bundy dreiv med, nemlig spam og "lol!11one"-saker. Derfor syns jeg at det er så utrolig deilig å lese SO5 uten at det kommer en kid og hyler "lol! headshot!" 6791733[/snapback] Pfff, det er ikke Bundy som er problemet her. For meg virker det som om det siden SO3 bare har blitt mer og mer spam, og det blir rett og slett uoverkommelig for mod-ene å luke ut alt. Og vi husker jo alle hva som skjedde når hele driten ble stengt. Vi skulle i grunn ha hatt noen SO-moderatorer. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Awww. Skulle ønske jeg hadde vært admin akkurat nå 6791750[/snapback] Bundy: OMG!11 MEN DET BLIR DU IK!11 Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 lol! headshot! 6791746[/snapback] Boom! Cumshot! 6791761[/snapback] jeg har © på alle mine innlegg, du er nå politianmeldt! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Bundy: OMG!11 MEN DET BLIR DU IK!11 Vet Altså, orker ikke være det, bare akkurat nå jeg fikk så lyst. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 jeg anbefaler skarstad og ta en tur ut for å oppdage jesus! Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Kan jeg få lov til å ha kuk i signaturen min? : ((((((((( Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Nok nå, en tullepost til og neste mann ut, jeg mener det... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Nok nå, en tullepost til og neste mann ut, jeg mener det... 6791779[/snapback] Hvilkene tulleposter, mine bundy poster? Bundy: "Fy faen ass, dere er så teite azz, ikke vær sånne teite bundy-hatere azz" Endret 2. september 2006 av Vorpal Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Ok, ikke flere tulleposter fra meg ihvertfall. Kom med noe vi kan snakke om da kjære høvding. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Kan jeg få lov til å ha kuk i signaturen min? : ((((((((( 6791777[/snapback] ja, rofl det skulle bare mangle. Nok nå, en tullepost til og neste mann ut, jeg mener det... 6791779[/snapback] k Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 JArmo gogo Ghost ship er bra!! Åssen kan noen si at den suger? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Pfff, det er ikke Bundy som er problemet her. For meg virker det som om det siden SO3 bare har blitt mer og mer spam, og det blir rett og slett uoverkommelig for mod-ene å luke ut alt. Og vi husker jo alle hva som skjedde når hele driten ble stengt. Vi skulle i grunn ha hatt noen SO-moderatorer. 6791764[/snapback] Grunnen til at man ikke kan være seriøse er er mange; Support er ikke lov Whine er ikke lov Deppe er ikke lov Kjærlighet er ikke lov Uansett så er det en eller annen som henviser deg til en annen tråd skulle man være så dum å være seriøs... Og som kjent har jo diskusjon.no tråder for stort sett det meste. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Nok nå, en tullepost til og neste mann ut, jeg mener det... 6791779[/snapback] Hvilkene tulleposter, mine bundy poster? ------------ Bundy: "Fy faen ass, dere er så teite azz, ikke vær sånne teite bundy-hatere azz" 6791791[/snapback] Fix siggen din innen to minutter... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 ghost ship suger. sånn kansje? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 jeg anbefaler skarstad og ta en tur ut for å oppdage jesus! 6791775[/snapback] Jesus jobber som vaskedame i en KFC i Kentucky, Nok nå, en tullepost til og neste mann ut, jeg mener det... 6791779[/snapback] Ja, vær så snill, det tok av her etter at Bundy forsvant (ironisk nok). Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Ghost ship er bra!! Åssen kan noen si at den suger? Typisk amerikansk ghostfilm... Sånn midt på treet, husker ikke så mye av den egentli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg