Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Venter på svar fra "nabo'n"; så får vi se hva som skjer etter det. Eller så kan det jo hende jeg er klar imorra også jeg :D

6790889[/snapback]

Tihi. Skal i dåp i måra jeg :wee: Kom over til meg med øl etter 4, og jeg er alltid klar :thumbup:

EDIT: dåpen begynner kl 10. Hvis jeg drekker frem til 4, sover 5 timer og så står opp - er jeg edru nok da til å kjøre? :whistle:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tihi. Skal i dåp i måra jeg :wee: Kom over til meg med øl etter 4, og jeg er alltid klar  :thumbup:

EDIT: dåpen begynner kl 10. Hvis jeg drekker frem til 4, sover 5 timer og så står opp - er  jeg edru nok da?  :whistle:

6790890[/snapback]

Akkurat passe brisen til dåp... :lol:

Lenke til kommentar
Venter på svar fra "nabo'n"; så får vi se hva som skjer etter det. Eller så kan det jo hende jeg er klar imorra også jeg :D

6790889[/snapback]

Tihi. Skal i dåp i måra jeg :wee: Kom over til meg med øl etter 4, og jeg er alltid klar :thumbup:

EDIT: dåpen begynner kl 10. Hvis jeg drekker frem til 4, sover 5 timer og så står opp - er jeg edru nok da til å kjøre? :whistle:

6790890[/snapback]

trur det var minst 8 timer elns.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe problem, politiet i Vestfold har ikke råd til å være ute på søndager...  :p

6790920[/snapback]

null stress å kjøre til re hvis det er etter halv 4 på hverdager eller i helga. Er jo fri-staden for faen!

Svigermor kjenner purkemestern der oppe :wee:

EDIT: er faen meg 3 -0 til norge nå! :ohmy:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...