Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er sjansen for at jeg blir stoppet med scuter, vis jeg bare kjører på veien i 2min og følger alle regler? tror du Onkel Politi gidder og stoppe meg?

6790003[/snapback]

Skjønner ikke problemet, du kan jo kjøre rundt så lenge du vil ??

6790021[/snapback]

Han har vel ikke lappen elns?

Lenke til kommentar
Hva er sjansen for at jeg blir stoppet med scuter, vis jeg bare kjører på veien i 2min og følger alle regler? tror du Onkel Politi gidder og stoppe meg?

Det spørs helt hvor du bor, om det er mange med trim der (noe som gjør at politiet stopper flere), om politiet har nok ressurser til å stoppe folk på scooter/moped.

Og slikt.

Lenke til kommentar

6789990[/snapback]

Like stor sjangse som at hvem som helst skulle bli stoppa. Kjører de forbi deg på veien, tviler jeg på at du blir tatt. Kjører du forbi en kontroll, stopper de deg nok nesten rimelig sikkert. Men, gjør det hvis du vil. Bare deg selv du ødelegger for(forhåpentligvis) hvis du blir tatt.

Lenke til kommentar
Hei Vero_Nica-pusen! Hvordan går det?

6790006[/snapback]

Hei Herr Brun-sussebassen. Det går bra! Hva med deg?

6790014[/snapback]

Helt supert. Skal på fesjå nå straks

En kongepuddel :love:

6790006[/snapback]

Uff, du ble jo helt bedervet av det året i Frankrike. Pudler er teite dyr.

6790017[/snapback]

Ti still. Du har aldri hatt en puddel. Dessuten fikk vi den mens jeg var i Frankrike, jeg fikk ikke velge. Jeg ville nemlig ha en Labrador.

Herr Brun, du vet at jeg er sammen med fredrikrb. Han bliver lei seg. Vi må slutte.

6790022[/snapback]

Du sa jo at du var forelsket i meg jo! :cry:

*såret*

Lenke til kommentar
Herr Brun, du vet at jeg er sammen med fredrikrb. Han bliver lei seg. Vi må slutte.

6790022[/snapback]

Korrekt, men det som gjør mest vondt her er at jeg måtte begynne å gråte før du avsluttet sidespranget. :(

6790040[/snapback]

Åhh, det var ikke meningen kjære. Det var Herr Brun som startet. Han overfalt meg, du vet, jeg er jente og kan ikke forsvare meg. Jeg var så ensom akkurat da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...