Ø.B. Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Edit: Hvor har fått tak i signaturen din Ø.B.? Hvem fant på det der? 6787102[/snapback] Den filmen her http://youtube.com/watch?v=DiXaV73_DL8 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 VÆÆÆÆÆÆ Fy fader rullan for en avsluttning på kvelden. Jeg skal ikke nevne hva det inneheholdt, men jeg er i utrolig godt humør , men vi snakker ikke harder saker ..Men jeg trur jeg køyer snart...eller kanskje ikke 6787104[/snapback] Tell me! Tell me! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Den filmen her http://youtube.com/watch?v=DiXaV73_DL8 Haha. Genialt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Godnatt folkens Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Godnatt folkens 6787119[/snapback] natta *kosepå* æsj. dårlig humør. Dere/du har gjort idag? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) TRØTTT!! Men skal være oppe til minst 04:00. Jeg skal ha lan i morgen (i dag) og kommer til å være oppe lenge. Derfor må jeg legge meg seint, så jeg våkner seint og får konfigurert hjernen til nattmodus. Er jeg heldig klarer jeg å holde meg oppe til 04:30 eller 05:00. Det som er jævlig med å være trøtt er at da får man hundrevis av leifer i posten sin, som man må rette opp. Edit: leif (venta det) Endret 2. september 2006 av :P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har egentlig bare vandra rundt og synes synd på meg sjøl, prøvd å sove, gått tom for brystbalsam og sånn. Så nå ska jeg legga meg, og håpe på å være frisk i morra Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har egentlig bare vandra rundt og synes synd på meg sjøl, prøvd å sove, gått tom for brystbalsam og sånn.Så nå ska jeg legga meg, og håpe på å være frisk i morra Fordi? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Hmm wtf. Melding fra et ukjent nummer. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Hmm wtf. Melding fra et ukjent nummer. 6787135[/snapback] Hva står det på meldingen da? Jeg ble nysjerrig. Sitter å sipper earl gray te her, kos Akkurat spist. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har egentlig bare vandra rundt og synes synd på meg sjøl, prøvd å sove, gått tom for brystbalsam og sånn.Så nå ska jeg legga meg, og håpe på å være frisk i morra Fordi? 6787134[/snapback] Fordi jeg er sjuk, jeg er tom for hostesaftopplegg og jeg er ganske sikker på at lungene mine spretter ut av rumpa snart Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 *sove* natta, Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Fordi jeg er sjuk, jeg er tom for hostesaftopplegg og jeg er ganske sikker på at lungene mine spretter ut av rumpa snart Aha, såpass. Skjønnte egentlig at det var derfor, ville bare ha et bedre svar på det. Tilfelle det ikke var en annen grunn... Edit: Natta mushi - NewtLove Endret 2. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har egentlig bare vandra rundt og synes synd på meg sjøl, prøvd å sove, gått tom for brystbalsam og sånn.Så nå ska jeg legga meg, og håpe på å være frisk i morra Fordi? 6787134[/snapback] Fordi jeg er sjuk, jeg er tom for hostesaftopplegg og jeg er ganske sikker på at lungene mine spretter ut av rumpa snart 6787139[/snapback] Hørte om en som hosta så jævlig at han brakk et ribbein... Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Kom trygt hjem! Padlet hjem i kajakk fra lan hos en kompis.. en sport som jeg kan anbefale. Lenke til kommentar
Saint AS Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 God natt folkens:) tar kvelden jeg. Ex-n kommer i ettermiddag bør være våken til da. Wish me good luck:;P Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Faen, jeg føler meg elendig! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 fyllesyyyyk og jeg skal på jobb Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) uff da Opp tidlig i dag jeg også Skal på finale så Endret 2. september 2006 av RostaD Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) fyllesyyyyk og jeg skal på jobb 6787255[/snapback] Klag nå ikke. Jeg vedder på at det sikkert er 3 ganger verre og være så forkjølt som jeg er nå, det er seriøst et helvette. ...Eller egentlig er det vel ikke værre... Men akkurat nå føles det som om jeg har det meget ille. Dsitter og nyser mye, hoster bittelitt innimellom. Føler på meg at en hodepine er på vei, øynene føles ikke helt bra, og nesen renner. VRÆÆÆÆÆL! Endret 2. september 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg