Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TRØTTT!!

Men skal være oppe til minst 04:00. Jeg skal ha lan i morgen (i dag) og kommer til å være oppe lenge. Derfor må jeg legge meg seint, så jeg våkner seint og får konfigurert hjernen til nattmodus.

Er jeg heldig klarer jeg å holde meg oppe til 04:30 eller 05:00.

Det som er jævlig med å være trøtt er at da får man hundrevis av leifer i posten sin, som man må rette opp.

Edit: leif (venta det)

Endret av :P
Lenke til kommentar
Fordi jeg er sjuk, jeg er tom for hostesaftopplegg og jeg er ganske sikker på at lungene mine spretter ut av rumpa snart :p

Aha, såpass. Skjønnte egentlig at det var derfor, ville bare ha et bedre svar på det. Tilfelle det ikke var en annen grunn...

Edit: Natta mushi - NewtLove :love:

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Jeg har egentlig bare vandra rundt og synes synd på meg sjøl, prøvd å sove, gått tom for brystbalsam og sånn.

Så nå ska jeg legga meg, og håpe på å være frisk i morra ;)

Fordi?

6787134[/snapback]

Fordi jeg er sjuk, jeg er tom for hostesaftopplegg og jeg er ganske sikker på at lungene mine spretter ut av rumpa snart :p

6787139[/snapback]

Hørte om en som hosta så jævlig at han brakk et ribbein...

Lenke til kommentar
fyllesyyyyk og jeg skal på jobb  :(  :(  :(

6787255[/snapback]

Klag nå ikke. Jeg vedder på at det sikkert er 3 ganger verre og være så forkjølt som jeg er nå, det er seriøst et helvette.

...Eller egentlig er det vel ikke værre... Men akkurat nå føles det som om jeg har det meget ille. Dsitter og nyser mye, hoster bittelitt innimellom. Føler på meg at en hodepine er på vei, øynene føles ikke helt bra, og nesen renner. VRÆÆÆÆÆL!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...