Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Emmm.. Det var helt likt da du dro :roll:

Bare tøyser med deg jeg. :) Du er nok bedre enn meg ...

Nei altså, du er ganske god du og. Bedre enn meg nå faktisk. Men jeg har vært bedre, CS begynner bare å synke mer å mer ned i jørma nå. Har ikke sagt at jeg er bedre enn deg, jeg er bare en utrolig dårlig taper, thats all :)

Lenke til kommentar
Nei altså, du er ganske god du og. Bedre enn meg nå faktisk. Men jeg har vært bedre, CS begynner bare å synke mer å mer ned i jørma nå. Har ikke sagt at jeg er bedre enn deg, jeg er bare en utrolig dårlig taper, thats all :)

Å være en god taper er bare teit. Man må da forsvarae seg! :wee:

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Å være en god taper er bare teit. Man må da forsvarae seg! :wee:

6786332[/snapback]

Det eneste som er verre enn en god taper er en god vinner. Slike som bagatelliserer seieren sin.

Lenke til kommentar
Det eneste som er verre enn en god taper er en god vinner. Slike som bagatelliserer seieren sin.

Tåler ikke slike folk.

Gikk i klasse med en på ungdomsskolen, som klaget over at han hadde en firer og resten femmere på karakterkortet.

Er det mulig liksom?

Lenke til kommentar

ARG!

Fått "stressknuter" igjen :(

har 4-5 stk. gjør ikke vondt men er helt jævlig å ta på. de sitter liksom fast på kjøttet og du kan bevege hunden oppå og er på størrelse med en liten til mellomstor ert. Helt sinnsykt rart. Sitter alltid på halsen min. :cry:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Mæn. Klistremerket som er på pcen til mamma er fullstendig borte nå. Dumme udyret hadde klistret på passord og brukernavn til en del nett-ting (svært viktige ting) akkurat der hånden ligger og hviler når jeg skriver. Håper de er skrevet opp et annet sted også, for klistremerket er ikke der lengre :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...