Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ot: Digger avataren din!

6786101[/snapback]

Takk :) newt som mekka den. Når man holder en katt i nakkeskinnet ser den rar ut. :wee:

@pjokk: typen kjente en som heter det samme som deg som var sammen med kusina hans en gang i tiden. Han var ca like gammel og han trodde det var deg. Han var i væffal blind elns på det ene øyet.

Lenke til kommentar
@pjokk: typen kjente en som heter det samme som deg som var sammen med kusina hans en gang i tiden. Han var ca like gammel og han trodde det var deg. Han var i væffal blind elns på det ene øyet.

6786122[/snapback]

Ser ikke spesielt godt, men er ikke helt blind ennå. Finner vel fort ut imorra om vi kjenner hverandre. Uansett blir man godt kjent over noen pils :D

Lenke til kommentar

Ser ikke spesielt godt, men er ikke helt blind ennå. Finner vel fort ut imorra om vi kjenner hverandre. Uansett blir man godt kjent over noen pils  :D

6786130[/snapback]

hehe. det gjør man. Skal opp til fatter i mårra å høre om jeg kan låne 500 spenn. Da har jeg til noen pils og røyk. Mat er ikke så viktig :wee:

Lenke til kommentar
hehe. det gjør man. Skal opp til fatter i mårra å høre om jeg kan låne 500 spenn. Da har jeg til noen pils og røyk. Mat er ikke så viktig :wee:

6786139[/snapback]

Mar har aldri vært viktig, det er derfor man har familie. Er ekspert i å lure meg inn på middag hos diverse tanter/kusiner/besteforeldre... :whistle:

Røyk er viktig da :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...