fox Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 slettet, jeg kom på at jeg kan få warn for det. 6785566[/snapback] Brenn i helvete! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 slettet, jeg kom på at jeg kan få warn for det. 6785566[/snapback] Hvorfor ikke ? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Forbidden You don't have permission to access /pojat/ on this server. Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Et kort minutt om Bundy: Many scientists can't quite figure out how the Elite, Highly Advanced Forum Regular With 15 Million Posts finds time to respond to every single thread while still being able to eat and sleep. In addition to being able to post his opinions on every single topic that enters the forum or newsgroup, the Elite, Highly Advanced Forum Regular With 15 Million Posts is able to insult all newbies and people with less posts than him (ie, everybody else). You see, a true measurement of how cool you are can be linked to your bulk number of posts, not the quality of those posts. Plus, nothing says "hip dude" quite like somebody who spends all their day refreshing a forum page and posting one-line replies just so they can watch their post count increase. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Haha, husker når jeg var ny. *mimre* Jada, nå ser alle på registreringsdatoen min. Jeg er tidligere Patrick.M(themanfrom). Google it ffs. 6785318[/snapback] ja fy faen. Jeg bare ELSKER good old days. Introduksjonen min til hardware.no nettverket var når jeg ble ferdig med sommersesongen i Tusenfryd. Jeg fikk ca 17k i lønn for hele sommern *host*rævalønn*host*hark*, og jeg har bestemt meg for å kjøpe ny PC. Jeg tipper jeg leste ca 70 innlegg om dagen om alle mulige feilmeldinger, hardware configs, ytelse og kvalitet, pris, etc etc. Jeg lærte ALT fra scratch på 1mnd. Så kjøpte jeg delene og satt den sammen (fy faen, makan til nerver og kaldsvette). Så boota jeg opp, installerte windows og Omega drivere (var kickass drivere til 9800pro, og jeg hadde Hercules som var på den tiden THE shit når det gjaldt GFX). Fy FAAAEEEN, jeg savner den gode gamle hardware nerdinga mi. Jeg var så evig leet på overclock og tweak, priser og hardware specs. Nå har jeg faktisk 0 peil på den nye teknologien. Så den dagen jeg bestemmer meg for å kjøpe ny PC, så blir det vel full pupp igjen på hardware.no, tomshardware, og de syke syke review sitesa Good old days, good old days...*mimre* Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 OMG, NOOB!11Sorry, ren reflex. 6785470[/snapback] 10% warn til Bundy. Sorry, ren reflex..... 6785564[/snapback] Jeg elsker deg Jarmo. Sorry, ren refleks. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Min ren refleks nå er å si at alle må slutte å si ren refleks... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Haha, husker når jeg var ny. *mimre* Jada, nå ser alle på registreringsdatoen min. Jeg er tidligere Patrick.M(themanfrom). Google it ffs. 6785318[/snapback] ja fy faen. Jeg bare ELSKER good old days. Introduksjonen min til hardware.no nettverket var når jeg ble ferdig med sommersesongen i Tusenfryd. Jeg fikk ca 17k i lønn for hele sommern *host*rævalønn*host*hark*, og jeg har bestemt meg for å kjøpe ny PC. Jeg tipper jeg leste ca 70 innlegg om dagen om alle mulige feilmeldinger, hardware configs, ytelse og kvalitet, pris, etc etc. Jeg lærte ALT fra scratch på 1mnd. Så kjøpte jeg delene og satt den sammen (fy faen, makan til nerver og kaldsvette). Så boota jeg opp, installerte windows og Omega drivere (var kickass drivere til 9800pro, og jeg hadde Hercules som var på den tiden THE shit når det gjaldt GFX). Fy FAAAEEEN, jeg savner den gode gamle hardware nerdinga mi. Jeg var så evig leet på overclock og tweak, priser og hardware specs. Nå har jeg faktisk 0 peil på den nye teknologien. Så den dagen jeg bestemmer meg for å kjøpe ny PC, så blir det vel full pupp igjen på hardware.no, tomshardware, og de syke syke review sitesa Good old days, good old days...*mimre* 6785599[/snapback] Jeg gikk igjennom det samme jeg, bare at jeg startet samtidig som deg (sånn ca.), men avsluttet ikke før nærmere et år senere (når 6800ultra var top of the line <3). Nå har jeg liiiite peiling på hw, men leser daglig ganske mye. Får min nye pc på mandag eller tirsdag så Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Hvor har DNA1 blitt av? venter på bilde jeg Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Hvor har DNA1 blitt av? venter på bilde jeg 6785615[/snapback] samme her Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Hvor har DNA1 blitt av? venter på bilde jeg 6785615[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Haha, husker når jeg var ny. *mimre* Jada, nå ser alle på registreringsdatoen min. Jeg er tidligere Patrick.M(themanfrom). Google it ffs. 6785318[/snapback] *snip* 6785599[/snapback] Jeg gikk igjennom det samme jeg, bare at jeg startet samtidig som deg (sånn ca.), men avsluttet ikke før nærmere et år senere (når 6800ultra var top of the line <3). Nå har jeg liiiite peiling på hw, men leser daglig ganske mye. Får min nye pc på mandag eller tirsdag så 6785614[/snapback] yeah samme her, leser litt her og der, men føler meg ikke så up-to-date som jeg var før. Men ja, elsker den tia Grats med ny PC btw Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Btw, hva syns folket om det nye nicket mitt i forhold til looOool? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Btw, hva syns folket om det nye nicket mitt i forhold til looOool? 6785647[/snapback] nesten like ille som -Blond-, men jeg bare kødder med deg Det nye er myyyyyyeee bedre enn det gamle Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Det var kledelig nok Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) -Redhead- har sagt hva jeg mener #14 sier:byttet til-redhead-? | Redhead | sier: jepp #14 sier: kommer du ikke på noe bedre? #14 sier: neida,, tuller bare | Redhead | sier: bedre enn lol #14 sier: gratulerer da | Redhead | sier: hehe, takker #14 sier: likte faktisk looOool #14 sier: eller riktig sagt; savner nicket Endret 1. september 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 EDIT; Har vært her siden 2003, med en annen konto 6785377[/snapback] Har vi ikke alle vært det? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Sitter nå her og er syk jeg.. NP: The Beatles - Let it be Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Endelig noe gøy som har skjedd i traktene ^^ http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID...=73255580829122 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 -Redhead-, det er ca like "smart" som å kalle seg -impotent- på mammanett.no. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 haha, den var ikke dum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg