Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PatrickM er ny her. Det er egentlig de fleste som henger her nå =/ Jeg savner "Old School-folksa". Henger de på et annet forum eller gidder de ikke den slags tull lengre?

*kose på Stefan*

6785339[/snapback]

Jeg kom til SO3, så jeg er ikke spesielt ny, men hele SO1 er forsvunnet og veldig få SO3 henger her fast. AnAnAs, ØB, fredrik og wh1te i ny og ne. Jeg er en av de få virkelige aktive fra SO3, tror jeg.

6785396[/snapback]

Jeg hadde 1019 innlegg i SO3 :)

Lenke til kommentar
Du var ikke her lenge før du byttet brukernavn, jeg ser fortsatt på deg som ny.

6785323[/snapback]

Altså,, jeg har vært her siden sommeren 2005. I form av flere brukere. :ermm:

Men takk til Ueland som har vært så snill og la meg få leve.

6785338[/snapback]

Altså, for meg er alle som er registrert etter meg nye.

Lenke til kommentar

Når jenter plystrer etter deg og sier "Hei kjekken" er det for ironi? :dontgetit: Skjer NOEN ganger når jeg går på tur med hunden sent.

Ok skrev litt feil kanskje det ikke skjer mange ganger men har skjed noen ganger.

Endret av DNA1
Lenke til kommentar
Når jenter plystrer etter deg og sier "Hei kjekken" er det for ironi? :dontgetit: Skjer mange ganger når jeg går på tur med hunden sent.

6785502[/snapback]

tviler, tror at de er sprengkåt og vil voldta deg :)

DNA1; hvem sier at du er stygg?

Endret av fox88
Lenke til kommentar
PatrickM er ny her. Det er egentlig de fleste som henger her nå =/ Jeg savner "Old School-folksa". Henger de på et annet forum eller gidder de ikke den slags tull lengre?

*kose på Stefan*

6785339[/snapback]

Jeg kom til SO3, så jeg er ikke spesielt ny, men hele SO1 er forsvunnet og veldig få SO3 henger her fast. AnAnAs, ØB, fredrik og wh1te i ny og ne. Jeg er en av de få virkelige aktive fra SO3, tror jeg.

6785396[/snapback]

b-real

Lenke til kommentar
Når jenter plystrer etter deg og sier "Hei kjekken" er det for ironi? :dontgetit: Skjer NOEN ganger når jeg går på tur med hunden sent.

Ok skrev litt feil kanskje det ikke skjer mange ganger men har skjed noen ganger.

6785502[/snapback]

Sleng opp bilde.. Så skal jeg vurdere :wee: Neida :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...