k1mzor Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Hva heter den dær sangen som er tine reklamen? der de synger turn around, tourn around. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Hmm, tenk så morsomt det hadde vært å være homo i USA Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Hva heter den dær sangen som er tine reklamen? der de synger turn around, tourn around. 6783375[/snapback] Bonnie Tyler - Turn Around Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Thank you, Eline :¤ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Både befolkningsundersøkelser og undersøkelser fra barnepsykiatrisk praksis viser at hyppigheten av psykiske lidelser er betydelig høyere hos gutter enn hos jenter. Gutter reagerer oftere med aggressivitet og asosial adferd, mens jenter får angst, blir usikre og hemmet. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Hmm, tenk så morsomt det hadde vært å være homo i USA Har du noen ganger sett en homofil svart rapper? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Jippi... Nå skal jeg på hytte hvor det er ingenting å gjøre. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Hmm, tenk så morsomt det hadde vært å være homo i USA Har du noen ganger sett en homofil svart rapper? 6783475[/snapback] Jeg har en homofil "svart" Ghother i klassen. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg har sett en homofil svart raper som danset med en ekkel fyr som prøvde sjekke meg og noen venner opp på en nattklubb i utlandet. Han var Dj og raper på nattkluben :!: Endret 1. september 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) En ny, svensk undersøkelse har vist at nesten hvert tiende barn mellom 9 og 11 år er deprimert. Det er ingen grunn til å anta at norske barn er mindre deprimerte enn svenske. Depresjon er uvanlig blant småbarn, forekomsten øker noe i skolealderen, for deretter å øke kraftig i puberteten. Symptomene på depresjon varierer med alderen. Småbarn blir ofte sutrete og klengete, større jenter stille og innesluttet, gutter ofte utagerende. Barnet kan bli aggressivt, irritabelt, svært stille og passivt, gråte og skrike mye, se trist ut, ha liten selvtillit, konsentrasjonsvansker, dårlig appetitt og søvnproblemer. Dette er hver for seg så vanlige symptomer at de fleste barn har ett eller flere av dem. Det er først når disse symptomene blir så alvorlige at de hindrer barnets normale atferd over tid, at det kan kalles depresjon. Hmmmmm, *lese mer* MANISK/DEPRESSIVE LIDELSER synes å være arvelige. Stemningsleiet er hevet, barnet har øket selvfølelse, øket apetitt og nedsatt søvnbehov. Bisarre handlinger forekommer, f.eks. istykkerklipping av klær og ødeleggelse av møbler. SHIT Endret 1. september 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Bundy: Er du deppa da? O_o Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Bundy: Er du deppa da? O_o 6783518[/snapback] Nja, blir gladere av å sitte på pcen. Men uten så blir jeg deppa, også begynner jeg å tenke på ting :S Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Hjemme fra skolen. *trøtt* jeg vil ha mat! noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Bundy: Er du deppa da? O_o 6783518[/snapback] Nja, blir gladere av å sitte på pcen. Men uten så blir jeg deppa, også begynner jeg å tenke på ting :S 6783525[/snapback] Blir du glad av å sitte mye på pc? Her er det motsat, nå blir jeg ikke deppa av sån 2 timer hver dag altså men mye mer= Me deppa. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har en homofil "svart" Ghother i klassen. 6783491[/snapback] Har også en goth i klassen. Han er skummel! Men nå skal jeg å trene! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Bundy: Er du deppa da? O_o 6783518[/snapback] Nja, blir gladere av å sitte på pcen. Men uten så blir jeg deppa, også begynner jeg å tenke på ting :S 6783525[/snapback] Blir du glad av å sitte mye på pc? Her er det motsat, nå blir jeg ikke deppa av sån 2 timer hver dag altså men mye mer= Me deppa. 6783533[/snapback] Virker som et motmiddel, kinda. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Hmm, interessant. Aner du hvorfor du ble deppa til å begynne med da? Underliggende grunner? Trenger ikke svare hvis det er for personlig, er bare det at jeg har litt erfaring selv. :O Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har en homofil "svart" Ghother i klassen. 6783491[/snapback] Har også en goth i klassen. Han er skummel! Men nå skal jeg å trene! 6783541[/snapback] Joda, men han i min klasse er homofil og neger gother. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Negergother? Det har jeg aldri sett før... Lenke til kommentar
Matias Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Joda, men han i min klasse er homofil og neger gother. 6783584[/snapback] Shit! Hehe. Må bare tømme i meg en proteinshake før jeg stikker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg