Skarstard Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg vet akkurat hva vi trenger, pew-pew laser beam! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Og oljefondet skal forhåpentligvis finansiere trygd og pensjoner i Norge når vi ikke lenger lever i sus og dus på grunn av olje. Så fremt ingen kaster bort masse penger fra oljefondet da. 6085612[/snapback] Det heter faktisk pensjonsfondet, ikke oljefondet. Og kanskje vi kan bruke litt mer av inntektene som pløyes inn i fondet, men å ta av fondet for å bygge sykehus håper jeg vi slipper. Private sykehus og private helseforsikringer er meget bedre. 6085627[/snapback] for alle har jo råd til det Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Skal dere bake n00bcake? 6086074[/snapback] Jupp. Og jeg har skaffe oss en leet medhjelper. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Nå skal jeg ut på eventyr For jeg har fått et kall Å fange noen rare dyr Som bor inni en ball Reiser over land og strand Ut på evig jakt Lar Pokemon, se det går an Å bruke deres makt Pokemon, fanger alle nå (for deg og meg) For det er jo det jeg må (Pokemon!) Du min beste venn (på vår jord vi elsker dem) Pokemon, fanger alle nå (Jeg blir så lei) For styrken vil vise vei Du gir meg, og jeg gir deg, Pokemon Fanger alle nå, fanger alle nå, Pokemon! Og med det sier jeg god natt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) BAHAHAHA! Endret 11. mai 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) BAHAHAHA! 6086126[/snapback] Den offisielle Alf-sangen? «I don't wanna talk to your ass»? Tidig. Endret 11. mai 2006 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 BAHAHAHA! 6086126[/snapback] Den offisielle Alf-sangen? «I don't wanna talk to your ass»? Tidig. 6086132[/snapback] Jeg tror det en slags fanesang for alle WoW-haterene. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Dilly man fra forumet lagde den Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Death is a funny thing. It's like magic. We're here. Then poof. We're gone. Imagine what it was like for the first organism to experience death. The amoeba. He must've been like, "Oh shit! Oh shit! I'm... fading away! What the hell is this sensation!? Aaauughhh! Oh Amoeba God, make it stop!" And then, after a fierce protoplasmic death rattle, it's gone. Poof. Magic. Maybe his amoeba buddies gave him a proper burial, dressed him up in a little black outfit and placed him in a tiny casket. Actually, no. They all must've been freaked out. It was the First Death Of Anything Ever. They were probably like, "Dude, what happened to Fred?" as they watched his lifeless single-cell body float off in the primordial ooze, nary a trace of the jubilance and zest for life he once displayed. Maybe they thought it was cool. Maybe they were like, "Wow. Check out Fred. He's all frozen! That's so weird! I want to be dead too! I want to be dead like Fred!" Fred probably started the whole Goth thing. In his wake, he inspired countless other single-cell organisms to be sullen depressives, moping around, wearing little amoeba boots with huge buckles on them, putting on too much mascara and singing Nine Inch Nails songs. So it's all Fred's fault. Fred the Amoeba: Inventor of Goth. Tihi. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hm, jeg må vel sette i gang med en aldri så liten matteinnlevering til i morra Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Death is a funny thing. It's like magic. We're here. Then poof. We're gone. Imagine what it was like for the first organism to experience death. The amoeba. He must've been like, "Oh shit! Oh shit! I'm... fading away! What the hell is this sensation!? Aaauughhh! Oh Amoeba God, make it stop!" And then, after a fierce protoplasmic death rattle, it's gone. Poof. Magic. Maybe his amoeba buddies gave him a proper burial, dressed him up in a little black outfit and placed him in a tiny casket. Actually, no. They all must've been freaked out. It was the First Death Of Anything Ever. They were probably like, "Dude, what happened to Fred?" as they watched his lifeless single-cell body float off in the primordial ooze, nary a trace of the jubilance and zest for life he once displayed. Maybe they thought it was cool. Maybe they were like, "Wow. Check out Fred. He's all frozen! That's so weird! I want to be dead too! I want to be dead like Fred!" Fred probably started the whole Goth thing. In his wake, he inspired countless other single-cell organisms to be sullen depressives, moping around, wearing little amoeba boots with huge buckles on them, putting on too much mascara and singing Nine Inch Nails songs. So it's all Fred's fault. Fred the Amoeba: Inventor of Goth. Tihi. 6086162[/snapback] Tihi. Hm, jeg må vel sette i gang med en aldri så liten matteinnlevering til i morra 6086186[/snapback] Tihi. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Du er en bers 6086207[/snapback] Tihi. God natt troll, sov godt og ikke spam mer enn meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 KeKEeKeKeKeK Southpark er så kos <3 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Sattan! Nå har begge kulepennene mine tatt kvelden, og jeg har enda igjen fire oppgaver *liste seg ut i stua på jakt etter en ny* Edit: Haha, ferdig Natta Endret 12. mai 2006 av DurinVIII Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 B|Real er i skrivehumør akkurat nå og kom på denne lille god natt eller ståopp-eventyret. Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ah. Jeg har vært syk hele uka, og i dag tvinger jeg meg selv på skolen av ren kjedsomhet. Jeg kommer til å dø hvis jeg blir hjemme i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg