Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Matte er usannsynlig kult. Hadde jeg bare skjønt det..

6783074[/snapback]

Godt poeng... MEGET godt poeng

Jeg har lest matte 1 gang av egen fri vilje og der var fordi jeg holdt på å programmere noe i phyton (husker ikke hva) åso skjønte jeg ikke hvorfor jeg fikk det svaret jeg fikk, da snappet det for meg og jeg brukte en times tid på å lese i matteboka mi :eek:

Lenke til kommentar
Jepp jepp.

Driver å tenker litt angående scooteren min jeg ... har litt lyst til å selge den,  og kjøpe moped. Eneste er at man ser mer uskyldig ut på scooter, og trim er ikke så vanlig ...

6782746[/snapback]

Som jeg sa; Scooter er for jenter og homofile.

6782754[/snapback]

heh

Hva i alle dager har du i mot jenter og homofilie, siden du bruker det som skjeldsord på noe du ikke liker? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Matte er stress!

6783126[/snapback]

Tingen med matte er at det er veldig gøy når du får det til, men utrolig frustrerende hvis du ikke skjønner det.

6783140[/snapback]

Riktig, matte må man forstå, ikke bare følge en formel fordi noen (gjærne en lærer) sier at slik er det.

Lenke til kommentar
Jepp jepp.

Driver å tenker litt angående scooteren min jeg ... har litt lyst til å selge den,  og kjøpe moped. Eneste er at man ser mer uskyldig ut på scooter, og trim er ikke så vanlig ...

6782746[/snapback]

6782754[/snapback]

heh

Hva i alle dager har du i mot jenter og homofilie, siden du bruker det som skjeldsord på noe du ikke liker? :dontgetit:

6783132[/snapback]

Huh? Bruker det ikke som skjellsord ;)

Fuck you :)

6783151[/snapback]

Ja takk :)

Lenke til kommentar
Fuck you :)
Fordi?

Det var da et helt legitimt spørsmål....

Hvilket sprøsmål er legitimt?

Hva er det egentli du mener?

Jeg sa fuck you til bundy, fordi jeg føler at han ikke tar det særlig serriøst. Jeg var uenig i hans påstand.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...