Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cakes pleier man å bake. Men gjerne. Har du en fin oppskrift?

6085941[/snapback]

Nei, vi får bare gjette oss fram.

 

Vi trenger i hvert fall 1 stykk noob, 1 datamus og 2 sjiraffer, resten får vi ta som det kommer.

6085990[/snapback]

Sukker trenger vi ikke, men litt splenda kan vel være lurt. Må holde kaloriinnhodet i kaken under control.

Lenke til kommentar
Det er litt gøy å se at det blir politisk diskusjon og høy temperatur her hver kveld. Kan det ha noe med at det er på ettermiddagen JoachimR er her, og alle ungene har gått og lagt seg? :)

6085972[/snapback]

Jeg skal slutte jeg...

6085979[/snapback]

Neeeei, vær så snill. Det kan så smått bli engasjerende av og til.

Lenke til kommentar
neida, er faktisk gøy/artig/moro/fint at det er litt saklig diskusjon her en gang i blant!

6085987[/snapback]

Faktisk litt enig. bare man får med seg starten.

6085993[/snapback]

Noen (ikke deg) er jo tilsynelatende helt blåst her...

6086004[/snapback]

 

Hvem noen ? :p

Lenke til kommentar
Sukker trenger vi ikke, men litt splenda kan vel være lurt. Må holde kaloriinnhodet i kaken under control.

6085997[/snapback]

Tror ikke vi trenger bakepulver heller; Skogli utvider seg nok fort nå han blir varm i trøya (les: grillet). Hva med å toppe det hele med noen sunne, friske jordbær?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Æsj, dere har hatt politiske diskusjoner uten meg :(.

 

Bare en ting angående utbygging av vei: Ulykker i trafikken koster staten utrolig mange milliarder hvert eneste år, og det er ikke tvil om at mange av ulykkene kommer p.g.a. dårlige veier. E6 gjennom hele Gudbrandsdalen er generelt sett elendig, og her skjer det også et høyt antall ulykker. En skikkelig vei med midtrabbat vil på alle måter komme samfunnet til gode.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...