Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du laget den til meg   :innocent:

Jepp. Veeeeel, jeg kan jo ikke akkurat tvinge deg eller noen andre til å ikke bruke den. Kan vel heller ikke si at noe som helst jeg poster på internett er mitt...

6781635[/snapback]

Jeg kjørte i 2 timer for å henta katta

JEG tok bildet av katten

EN ELLER ANNEN laget bildet om til avatar (husker ikke hvem)

DU laget avataren om til sinna (tror jeg)

Synes den er mest min.Jeg som holder liv i den katta.

Lenke til kommentar
Jeg kjørte i 2 timer for å henta katta

JEG tok bildet av katten

EN ELLER ANNEN laget bildet om til avatar (husker ikke hvem)

DU laget avataren om til sinna (tror jeg)

Synes den er mest min.Jeg som holder liv i den katta.

Jeg gjorde den om til avatar først også. Jeg skal ikke ta katta fra deg, slapp av :)

Lenke til kommentar
jammen jammen jammen, ikke vær sånn da..

Søøøte kattepusen <3

6781650[/snapback]

du kan bytte om fargen på øyene da, slik at fargen på din avatar sine øyer er omvendt?

-pwned

6781656[/snapback]

Får ta det når jeg komer hjem å får tilgang til gimp :-)

En sitter trossalt på jobb, kan ikke drive å surre med alt mulig heller :p:innocent:

Lenke til kommentar
edit: Newt32: Det kan du faktisk

Ka hva? Hvis jeg poster bilder på et stort forum kan jeg ikke si at dette er mitt og dere får ikke låv å lagre det på maskinen deres. Hjelper heller ikke noe særlig med copyright.

6781659[/snapback]

folk kan ha det på maskinene sine, men det er fremdeles ditt, de kan ikke si at det tilhører dem, de kan heller ikke gjøre som de vil med det.

De har bare lov å bruke det til "privat bruk", definisjon på dette finnes sikkert en plass

Lenke til kommentar
Folk kan ha det på maskinene sine, men det er fremdeles ditt, de kan ikke si at det tilhører dem, de kan heller ikke gjøre som de vil med det.

De har bare lov å bruke det til "privat bruk", definisjon på dette finnes sikkert en plass

Jaja... Regner med at de fleste ikke er så utrolig nøye på det. Eller? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg gjorde den om til avatar først også. Jeg skal ikke ta katta fra deg, slapp av :)

6781664[/snapback]

ok. tusen takk :)

Så hvis jeg poster et bilde av katten min her eller i kjeledyr-tråen kan hvemsomhelst her inn ta og gjøre det om til avatar? synes det hadde vært litt frekt jeg

Lenke til kommentar
Får ta det når jeg komer hjem å får tilgang til gimp :-)

En sitter trossalt på jobb, kan ikke drive å surre med alt mulig heller  :p  :innocent:

6781666[/snapback]

Sjekk ut denne Gimp Versjonen du, sleng den på en usb stick og kos deg i timesvis med bilderedigering :D

Jaja... Regner med at de fleste ikke er så utrolig nøye på det. Eller? :dontgetit:

6781672[/snapback]

Sikkert ikke, men visst du ser noe som du har laget bli brukt på en presentasjon e.l. så kan du kreve erstatning for det ;)

fisk1: I totally LOL'd :!:

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...