Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 krage83: Du må bytte avatar, mushi hadde den først Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Egentli min avatar da men... Du bare tok den. Kjefter på hvem jeg vil 6781622[/snapback] Du laget den til meg EDIT: krage83: gi faen i å bruk min avatar er du snill Endret 1. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 ÆÆÆH, hver sin avatar please :S gjett hvem den første jeg så da jeg gikk ut døra var ? :OOO Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Burde det ikke vært forbud mot at to brukere har lik avatar? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Du laget den til meg Jepp. Veeeeel, jeg kan jo ikke akkurat tvinge deg eller noen andre til å ikke bruke den. Kan vel heller ikke si at noe som helst jeg poster på internett er mitt... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Burde det ikke vært forbud mot at 1 bruker poster 2 poster rett etter hverandre? Eller vent, det er jo det edit: Newt32: Det kan du faktisk Endret 1. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 jammen jammen jammen, ikke vær sånn da.. Søøøte kattepusen <3 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Du laget den til meg Jepp. Veeeeel, jeg kan jo ikke akkurat tvinge deg eller noen andre til å ikke bruke den. Kan vel heller ikke si at noe som helst jeg poster på internett er mitt... 6781635[/snapback] Jeg kjørte i 2 timer for å henta katta JEG tok bildet av katten EN ELLER ANNEN laget bildet om til avatar (husker ikke hvem) DU laget avataren om til sinna (tror jeg) Synes den er mest min.Jeg som holder liv i den katta. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 jammen jammen jammen, ikke vær sånn da.. Søøøte kattepusen <3 6781650[/snapback] du kan bytte om fargen på øyene da, slik at fargen på din avatar sine øyer er omvendt? -pwned Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) edit: Newt32: Det kan du faktisk Kan hva? Hvis jeg poster bilder på et stort forum kan jeg ikke si at dette er mitt og dere får ikke låv å lagre det på maskinen deres. Hjelper heller ikke noe særlig med copyright. Endret 1. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg kjørte i 2 timer for å henta kattaJEG tok bildet av katten EN ELLER ANNEN laget bildet om til avatar (husker ikke hvem) DU laget avataren om til sinna (tror jeg) Synes den er mest min.Jeg som holder liv i den katta. Jeg gjorde den om til avatar først også. Jeg skal ikke ta katta fra deg, slapp av Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 MØØØØØØØØØØØDA! Enda mer programvare.. Håper vi skal sitte på pcen nå Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 jammen jammen jammen, ikke vær sånn da.. Søøøte kattepusen <3 6781650[/snapback] du kan bytte om fargen på øyene da, slik at fargen på din avatar sine øyer er omvendt? -pwned 6781656[/snapback] Får ta det når jeg komer hjem å får tilgang til gimp :-) En sitter trossalt på jobb, kan ikke drive å surre med alt mulig heller Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 edit: Newt32: Det kan du faktisk Ka hva? Hvis jeg poster bilder på et stort forum kan jeg ikke si at dette er mitt og dere får ikke låv å lagre det på maskinen deres. Hjelper heller ikke noe særlig med copyright. 6781659[/snapback] folk kan ha det på maskinene sine, men det er fremdeles ditt, de kan ikke si at det tilhører dem, de kan heller ikke gjøre som de vil med det. De har bare lov å bruke det til "privat bruk", definisjon på dette finnes sikkert en plass Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Folk kan ha det på maskinene sine, men det er fremdeles ditt, de kan ikke si at det tilhører dem, de kan heller ikke gjøre som de vil med det.De har bare lov å bruke det til "privat bruk", definisjon på dette finnes sikkert en plass Jaja... Regner med at de fleste ikke er så utrolig nøye på det. Eller? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg gjorde den om til avatar først også. Jeg skal ikke ta katta fra deg, slapp av 6781664[/snapback] ok. tusen takk Så hvis jeg poster et bilde av katten min her eller i kjeledyr-tråen kan hvemsomhelst her inn ta og gjøre det om til avatar? synes det hadde vært litt frekt jeg Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 meh! Sitter bare å venter på at kompisen skal slutte på skolen...boooooring Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Burde det ikke vært forbud mot at 1 bruker poster 2 poster rett etter hverandre? Eller vent, det er jo det edit: Newt32: Det kan du faktisk 6781642[/snapback] Haha..hah..haa...ha. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Får ta det når jeg komer hjem å får tilgang til gimp :-) En sitter trossalt på jobb, kan ikke drive å surre med alt mulig heller 6781666[/snapback] Sjekk ut denne Gimp Versjonen du, sleng den på en usb stick og kos deg i timesvis med bilderedigering Jaja... Regner med at de fleste ikke er så utrolig nøye på det. Eller? 6781672[/snapback] Sikkert ikke, men visst du ser noe som du har laget bli brukt på en presentasjon e.l. så kan du kreve erstatning for det fisk1: I totally LOL'd :!: Endret 1. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hva skjer om jeg legger ut et skrivebeskyttet bilde da Edit: Ingenting, ok Endret 1. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg