Propaganda Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg syns vi skal rådføre oss med Toska på denna Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 YARH!Heisann folkens! Nå skriver jeg særemne, hurra! ^^ 6781236[/snapback] Hva mener du om problemstillingen vår med grisen kjære? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Faen så mye oppstyr den jævla grisen min starta da? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Iceman! Hei kjekken. Jeg er ganske i tvil til hvor jeg skal stille meg i denne problemstillingen. Kanskje jeg blir pasifist? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Iceman! Hei kjekken. Jeg er ganske i tvil til hvor jeg skal stille meg i denne problemstillingen. Kanskje jeg blir pasifist? 6781253[/snapback] Ingen vits i å oppføre seg pasifistisk før vold er involvert. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg tror grisen er mutant, se på ørene hans.. Det ene er enormt i forhold til det andre. Også har den bare 3 bein. Og det er ingen griser som har skeiv kjeft. Med mindre noen har slått til den jævli hardt. edit: de flekkene er sikkert blåmerker, noe som tyder på vold mot det stakkars dyret.. Endret 1. september 2006 av Mompen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Iceman, pass deg! btw, hadde ikke kjennt deg igjen om du ikke hadde hatt på deg hw-shirt i går Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det ser ut som David Toska nokk engang peker ut de skyldige. Denne gangen fører han synske evner handa mot Vi har vel lang større krefter å håndtere med her. Har Erna Solberg hatt seg med grisen. Misforsto grisen å trudde erna var purka ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Iceman, pass deg! btw, hadde ikke kjennt deg igjen om du ikke hadde hatt på deg hw-shirt i går 6781269[/snapback] Tenkte meg at det kom til å bli en skrekkelig avslørende ledetråd ja EDIT: Vi kommer nå fram til at Jern-Erna har hatt en heftig runde S/M med grisen? Endret 1. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Du ligner på en fra Brummundal.. Du er ikke derifra ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Du ligner på en fra Brummundal.. Du er ikke derifra ? 6781281[/snapback] Vaskeekte brøtning, all the way, så Brumunddal er nok en liten bom på ca 3 mil Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det ser ut som David Toska nokk engang peker ut de skyldige. Denne gangen fører han synske evner handa mot Vi har vel lang større krefter å håndtere med her. Har Erna Solberg hatt seg med grisen. Misforsto grisen å trudde erna var purka ? 6781273[/snapback] Kan godt skjønne at grisen tok feil der, jeg har flere ganger trudd det var en gris som sto på podiumet i regjeringa. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Endelig ferdig med Linux-timen, one reboot coming right up. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Propaganda det er svært missvisende av staten å bruke sånne folk, hva tror de om oss nordmenn i andre land ? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Propaganda det er svært missvisende av staten å bruke sånne folk, hva tror de om oss nordmenn i andre land ? 6781303[/snapback] Gudene veit, men ryktet vårt blir ikke bedre for å si det sånn. Jeg er bare glad hu ikke er på lag med venstresia Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Du ligner på en fra Brummundal.. Du er ikke derifra ? 6781281[/snapback] Vaskeekte brøtning, all the way, så Brumunddal er nok en liten bom på ca 3 mil 6781291[/snapback] Jeje, du lignet bare Endelig ferdig med Linux-timen, one reboot coming right up. 6781298[/snapback] bahh, jeg har programvare.. akkurat lagt inn 2000 PRO på en maskin, driver på med XP på samme maskin nå.... JEEEZEZ hvor kjett det er.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 JEEEZEZ hvor kjett det er.. 6781316[/snapback] flashbacks fra når jeg var i Elverum, jeg blei utrolig fascinert av det ordet Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 DEt føltes sååå mye bedre å være tilbake i windows. Tilnærmet orgasmisk. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 JEEEZEZ hvor kjett det er.. 6781316[/snapback] flashbacks fra når jeg var i Elverum, jeg blei utrolig fascinert av det ordet 6781330[/snapback] Alt er etter hva man gjør det til. Hva gjorde du ? Hva hadde du tenkt til å gjøre der ? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kjett bruker jeg ofte, kjett og teit. Alle mobber meg for deg her i lykkelige trøndelag. Men Propaganda, åssen veit du at jeg er 11 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg