Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Han bor på Sykulven. På motsatt side av brua i forhold til ekornes. Tror jeg Han er vel noen år eldre en deg da, 21-22 kanskje. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 To timer 3MX og 3KJ så er det helg! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Da var to påsmurte ostebriks anskaffet, lenge leve sløsing i kantina Tror jeg må ta meg sammen og smøre meg matpakke snart, har ikke råd til det her i lengden. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 I Sykkylven ja, samme avdeling som jeg ihvertfall. Tror ikke jeg kjenner noen som er i den aldersgruppen, men men, det jobber 900 folk her da Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hehe, jau. Han er ikke på IKT delen heller, tror han driver med maling eller no. Jeg husker fankern ikke navnet til fyren engang. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 I Sykkylven regner det, det lærte jeg nådeløst etter NM i speiding 2003. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jau, var der ei uke jeg også. Regna konstant. Men nå er det kaldt til meg *brrr* Tror jeg setter ovnen på ovn for full pupp. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Rett innafor inngangen til teltet ble det en helvetes søledam, hver gang noen glemte det og tråkka litt for hardt (da spesielt de to jævelungene jeg måtte drasse på), ble det herlig gjørme utover alle tingene mine Endret 1. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Argh, syk i dag jeg NP - The Beatles - Let it be Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Rett innafor inngangen til teltet ble det en helvetes søledam, hver gang noen glemte det og tråkka litt for hardt (da spesielt de to jævelungene jeg måtte drasse på), ble det herlig gjørme utover alle tingene mine 6781113[/snapback] Høres ut som en fin tur Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Haha, jeg bor ikke i sykkylven, jeg pendler fra Stranda (om det sier noen noe), det er over fjellet slik at regnskyene aldri når inn til oss, når der regner i sykkylven er det sol på stranda Når er det faktisk sol her da, for en gangs skyld Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Rett innafor inngangen til teltet ble det en helvetes søledam, hver gang noen glemte det og tråkka litt for hardt (da spesielt de to jævelungene jeg måtte drasse på), ble det herlig gjørme utover alle tingene mine 6781113[/snapback] Høres ut som en fin tur 6781125[/snapback] Ble jo selvfølgelig opphold den dagen vi skulle dra... Var forsåvidt samme rutina i Sandefjord året etter, bare at der regna det mye heftigere, dog vi slapp søledammen. EDIT: AH, jeg hadde kvittet meg med jævelungene! Endret 1. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg skal fankern meg aldri ligge i telt, jeg hater det. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg skal fankern meg aldri ligge i telt, jeg hater det. 6781136[/snapback] Telt er et helvete, men lavvo er egentlig helt ålreit. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hotell er enda "ålreitere" Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hotell er enda "ålreitere" 6781149[/snapback] Jepp, men jeg synes det er levelig å ligge under åpen himmel så lenge det er oppholdsvær. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Telt er et helvete, men lavvo er egentlig helt ålreit. 6781139[/snapback] Telt på Roskilde er helvete, men ellers så funker det helt greit. Lavvo er mye diggere, da får man litt plass, og det blir ikke så klamt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 bah, ferdig med pc problemer.. Tror jeg.. Iceman, jeg så deg i går da.. På skolen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Iceman, jeg så deg i går da.. På skolen 6781162[/snapback] IKKE FAEN, JEG ER USYNLIG! Eller er det avslørende å tusle rundt med HW.no at TG 2006 T-skjorta? Endret 1. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) NEI! neste gang tar jeg pic og legger ut her ;o edit: evt. da en stein og kaster på deg. Endret 1. september 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg