Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Om du er død så kan du ikke våkne. Det er umulig. Det går ikke ann å si "Hva er årsaken til dødsfallet ?" "Han våknet opp død" Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Om du er død så kan du ikke våkne. Det er umulig. Det går ikke ann å si "Hva er årsaken til dødsfallet ?" "Han våknet opp død" 6781005[/snapback] Er fullstendig klar over at det er umulig, det er det som gjør det til en litt artig formulering. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ja, men det værste er at folk faktisk sier det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Morning alle sammen... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Morning alle sammen... 6781013[/snapback] God morgen god morgen, du jarmo fra borgen. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg var førstemann til å ønske jarmo god morgen, får jeg premie eller noe sånt? Warn kanskje, jeg føler at jeg trenger warn? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg var førstemann til å ønske jarmo god morgen, får jeg premie eller noe sånt? Warn kanskje, jeg føler at jeg trenger warn? 6781021[/snapback] Du kan få 10% av min Eneste du får er en happy pill fra Jarmo. Men det er ikke bare bare det Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg var førstemann til å ønske jarmo god morgen, får jeg premie eller noe sånt? Warn kanskje, jeg føler at jeg trenger warn? 6781021[/snapback] Du kan få 10% av min Eneste du får er en happy pill fra Jarmo. Men det er ikke bare bare det 6781023[/snapback] Ja takk begge deler Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 I går når jeg ikke rakk bussen, endte opp på feil buss og måtte gå i 1 time i regnet var det ingen selfølge at jeg kom tidsnok Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Da har jeg store planer om å se om jeg får stengt meg selv ute fra maskina, så om jeg forsvinner så har jeg driti på draget Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Pjokk99: Skal du på fest til lørdagen? Med mushi? 6780726[/snapback] Tror da det ble nevnt noe om at du også skulle komme...?! Tenkte det da er en bokstavlig talt gyllen mulighet til å få seg en liten whiskey! (Får se hva de har av utvalg, det blir vel fort en Lagavulin...) Ellers; Godmorron folkens! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 I går når jeg ikke rakk bussen, endte opp på feil buss og måtte gå i 1 time i regnet var det ingen selfølge at jeg kom tidsnok 6781026[/snapback] Du har no et ansvar for å komme deg tidsnokk på jobb. Har jobbet her i 1år idag, aldri vært for sein. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ojoj, 1 år i dag faktisk, gratulerer Joda jeg kommer vanligvis tidsnok, var bare i går jeg gikk på en liten bommert. Men jeg ordnet det med å jobbe overtid, har slik flexitid ordning her Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har flexitid vi også. 18 timer på pluss siden Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Tror det er på tide med en liten pause her snart, trenger frokost. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Tror det er på tide med en liten pause her snart, trenger frokost. 6781049[/snapback] 2 kopper kaffe, ingen mat. Tærer i magen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Neppe: Jeg får intrykket av at du er en ekte arbeidskar ^^ Hva jobber du med? Har en liten pause vi også snart, om 15 min eller noe slikt, for dere som ikke har sett kantinen til Ekornes... den er STOR Får sikkert er par tusen folk inni den Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Så tidlig oppe har jeg ikke vært på mange mnd Kaffen koker og siggen ryker...God morgen HW Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har en slekning som jobber på Ekornes. Selv sitter jeg på Fylkets Hus, jobber med fagopplæring. Dvs. Lærlinger for det meste. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har en slekning som jobber på Ekornes. Selv sitter jeg på Fylkets Hus, jobber med fagopplæring. Dvs. Lærlinger for det meste. 6781069[/snapback] Kan jo lære opp meg da, jeg er ikt-lærling på ekornes Hvor bor slektningen din da? Kanskje jeg vet hvem det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg