Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har også kjørt bil med en kompis engang, men vi rygget bare opp oppkjørselen og kjørte ned, holdt oss unna offentlig vei. :)

6780339[/snapback]

OMG SERSIRØST??? JHEG SJKAL ANMELDE DERE AZZ!!!

Og så lage 5 sider om det.

6780342[/snapback]

Ta en ny tråd om det i bil>annet avdeling, ikke her.... ;)

Lenke til kommentar
Har også kjørt bil med en kompis engang, men vi rygget bare opp oppkjørselen og kjørte ned, holdt oss unna offentlig vei. :)

6780339[/snapback]

OMG SERSIRØST? JHEG SJKAL ANMELDE DERE AZZ!

Og så lage 5 sider om det.

6780342[/snapback]

Ta en ny tråd om det i bil>annet avdeling, ikke her.... ;)

6780347[/snapback]

Kk!
Lenke til kommentar
Ikke bil som 16 åring, men å tøye grenser generellt.

6780281[/snapback]

Det er rimelig stor forskjell på å tøye grenser, og å "låne" en bil. Grenser er til for å tøyes, spesielt i den alderen. Men man holder seg til ting som ikke kan skade/ta livet av andre!

6780297[/snapback]

I svarte, første gangen dere har hørt om ulovlig kjøring av ungdommer?

6780326[/snapback]

Blir lovbrudd mindre alvorlige jo mer de forekommer? Hvor er logikken i dette? Du må innse følgende; bryter man loven, så tar man konsekvensene. Du har helt rett i at ungdommer bryter ofte loven i en ung alder, men fellesnevneren er at de innser at de tok feil og aksepterer konsekvensene. Jeg har gjort en del ulovlig, men jeg forsvarer det ikke med "ruten ba om å bli knust, den sto i veien for steinen min".

Lenke til kommentar
Blir lovbrudd mindre alvorlige jo mer de forekommer? Hvor er logikken i dette? Du må innse følgende; bryter man loven, så tar man konsekvensene. Du har helt rett i at ungdommer bryter ofte loven i en ung alder, men fellesnevneren er at de innser at de tok feil og aksepterer konsekvensene. Jeg har gjort en del ulovlig, men jeg forsvarer det ikke med "ruten ba om å bli knust, den sto i veien for steinen min".

6780399[/snapback]

Det er faktisk noe i det at lovbrudd blir mindre "alvorlige" jo mer de forekommer. Eller sagt på en annen måte; folks holdninger til aktuelle lovbrudd forandres. Ting som forekommer ofte har en tendens til å bli "snøftet" av. Ikke at det gjør det noe bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...