Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Tror du virkelig han kjører i 30km?

6780213[/snapback]

Med epa-traktor? Vet vel ikke jeg, men det er nå rundt der de skal gå, så ...

EDIT: Alt du skriver er like latterlig uansett, så jeg klarer liksom ikke filtrere bort noe, og det får jeg bare beklage på dine vegne.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
e PA trakTOr = )

6780201[/snapback]

30 km/t.

Kom tilbake når kompisen din har bestått teori og oppkjøring.

6780208[/snapback]

Tja, med tanke på denne hendelsen kan vel det bli 7-8 år til.

6780217[/snapback]

Ja, du hadde peiling må jeg si.
Lenke til kommentar
Ja, du hadde peiling må jeg si.

6780220[/snapback]

KAPSJ! Right back at ya!

6780225[/snapback]

Tror du dem utsetter lappen 7-8 år fordi du kjørte ulovlig som 16 åring en gang? Da burde vell fyllekjørere som har 0.001% kontroll blitt utsatt 20 år?
Lenke til kommentar
Julenissen, nei, jeg hadde ikke anmeldt broren min, men jeg hadde stoppet ham om mulig, og om naboer valgte å anmelde, so be it. Man får ta konsekvensene av sine egne handlinger, men det er tydelig at enkelte ikke er så kjent med den.

6780208[/snapback]

Greit nok. Han fortjener kanskje en lærepenge.

Men jeg roper ikke noe hurra for et rent angiversamfunn.

Og hva ville ha stoppet han først? Å ta en telefon og si fra hva man mener? Eller ringe rett til politiet?

Lenke til kommentar

Men unnskyld Frederikrb for at jeg ikke sitter inne på datan konstant og sutter bryst av mamma når jeg må. Er heller ute og driver med ting jeg liker, for eks bil. Ærlig talt, jeg driter i det. (Nei, jeg er ikke en KjEmPe Tøff Fj0rtizZ, 10kr på at Frederikrb hadde sagt det)

Shit happens, things go wrong, people changes, life goes on?

Lenke til kommentar

Nå er det noe med det preventive her og. Jeg er for et angiversamfunn når det kommer til slike ting, som ikke bare utsetter lovbryteren for fare, men også alle andre som ferdes i nærheten av ham/henne.

Axes, ahh, så det at du liker bil, gjør at jeg ikke kan like det? Hvor er logikken i det da?

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Nå er det noe med det preventive her og. Jeg er for et angiversamfunn når det kommer til slike ting, som ikke bare utsetter lovbryteren for fare, men også alle andre som ferdes i nærheten av ham/henne.

Axes, ahh, så det at du liker bil, gjør at jeg ikke kan like det? Hvor er logikken i det da?

6780251[/snapback]

Fordi jeg vet at du ikke gjorde noe spesielt i det hele tatt som 16 åring.

Lenke til kommentar

6780251[/snapback]

6780262[/snapback]

Mjæ, jeg var faktisk ganske mye ute når jeg var 16. Det var den gangen du var fjorten vet du, og hadde enda mindre livserfaring enn du har nå. Tenk på det.

Julenissen, jeg vet ikke om jeg forstod innlegget ditt helt, men om du mente at det var en bedre løsning som løste tingene for alle parter, så kan jeg egentlig bare peke på det jeg har sagt gjennom hele diskusjonen her, at de visste hva de gjorde, og visste konsekvensene. Nå er det på tide å ta konsekvensen.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Det betyr ikke at man trenger å springe rett til politiet fordi. Ville du anmeldt broren din i samme situasjonen? Det tviler jeg sterkt på.

6780206[/snapback]

Jeg hadde ikke anmeldt min bror for voldtekt, mord og konspirasjon. Ikke at dette er aktuelt, da min bror ikke er en forbanna idiot, men en oppegående gutt som ikke stikker av med biler han ikke eier for å kjøre uten lapp.

Jeg ville derimot ringt politiet hvis jeg så en 15-åring kjøre i en bil uten voksne tilstede. Når man bryter loven har det ingenting å si hvor flink man er. Jeg skjønner ikke hvorfor dere diskuterer hvorvidt han er flink til å kjøre eller ikke, da det ikke har en dritt å si. En person uten full opplæring i kjøring er en fare for trafikken, uansett om han kan race gokart eller ha traktorlappen.

Lenke til kommentar

6780251[/snapback]

6780262[/snapback]

Mjæ, jeg var faktisk ganske mye ute når jeg var 16. Det var den gangen du var fjorten vet du, og hadde enda mindre livserfaring enn du har nå. Tenk på det.

6780266[/snapback]

Ute og sjekket nye pc`n til kompisen din, eller å hjelpe kameraten din med matten?
Lenke til kommentar

6780262[/snapback]

Og som kjent er bil det eneste man kan drive med som 16-åring.

6780267[/snapback]

Voldtekt er da gøy?

Ute og sjekket nye pc`n til kompisen din, eller å hjelpe kameraten din med matten?
For et poeng! Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

6780271[/snapback]

Matte har jeg aldri vært noe særlig god med, skal jeg være ærlig med deg. Og nei, det var nok litt mer enn det du skisserer opp her.

EDIT: Quote-tull.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...