Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helvete..

Ble tatt for ulovlig bilkjøring med bilen til foreldra av en kamerat nå  :hrm:

Kjørte den i 3 dager, trodde det skulle gå bra men naboene hadde ringt og meldt oss  :realmad:

6779862[/snapback]

Ja, disse jævla naboene som ønsker seg trygge veier for seg og sine. Jeg blir altså så irritert!

Du burde kjøpe deg noen gode sko forresten, jeg håper virkelig du får bruk for de.

Lenke til kommentar

Nei, det vet jeg ikke. Jeg kan ikke engang forestille meg at det kan være skummelt å gå ut der det er mennesker.

Hva er det som er så skummelt?

6779984[/snapback]

Alt. Åpne plasser, små plasser, mye mennesker, gjenger, folk du har gått på skole med (de er skumle!), alt som involverer steder man ikke akn komme seg så lett unna liksom. Vanskelig å forklare.

Sånt systematisk mobbing føler til. At på dårlige dager må du dope deg helt ned for å i det heletatt stikke å kjøpe røyk.

Gikk i byen idag. Gøy når folk slutter å snakke når du går forbi eller følger etter deg gjennom hele byen. Det kuleste er når de stopper rett foran deg og ler deg rett i tryne.

Tror hodet mitt gjør ting litt værre enn det er, men det skjer absolutt.

Lenke til kommentar
Helvete..

Kjørte den i 3 dager, trodde det skulle gå bra men naboene hadde ringt og meldt oss  :realmad:

6779862[/snapback]

Ja, disse jævla naboene som ønsker seg trygge veier for seg og sine. Jeg blir altså så irritert!

Du burde kjøpe deg noen gode sko forresten, jeg håper virkelig du får bruk for de.

6780015[/snapback]

Hihihi, blir det to eller tre års utesettelse av førerprøven mon tro.

Eller kanskje permban!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Helvete..

6779862[/snapback]

Haha, forbanna idiot. Håper du får utsettelse på førerkortet til du er 50.

Lenke til kommentar

Nei, det vet jeg ikke. Jeg kan ikke engang forestille meg at det kan være skummelt å gå ut der det er mennesker.

Hva er det som er så skummelt?

6779984[/snapback]

Alt. Åpne plasser, små plasser, mye mennesker, gjenger, folk du har gått på skole med (de er skumle!), alt som involverer steder man ikke akn komme seg så lett unna liksom. Vanskelig å forklare.

Sånt systematisk mobbing føler til. At på dårlige dager må du dope deg helt ned for å i det heletatt stikke å kjøpe røyk.

Gikk i byen idag. Gøy når folk slutter å snakke når du går forbi eller følger etter deg gjennom hele byen. Det kuleste er når de stopper rett foran deg og ler deg rett i tryne.

6780022[/snapback]

Vel, kan ikke engang se det for meg. Nå synes jeg synd på deg :(

Har forresten sett bilde av deg, kan ikke skjønne hvorfor folk skal le av deg. Du er jo pen.

Lenke til kommentar

Har forresten sett bilde av deg, kan ikke skjønne hvorfor folk skal le av deg. Du er jo pen.

6780042[/snapback]

jeg kan ikke skjønne hvorfor folk har vært sånn mot bundy eller mange andre her inne, men det er bare sånn det har blitt.

Lenke til kommentar

6780022[/snapback]

Jeg greier bussen helt fint, men i plasser som storsenteret er det annerledes. Og små rom med masse folk. Og mye folk noen steder.

Lenke til kommentar
Ja, supersære naboer.  Rart at de ringer snuten når en tilsynelatende ustabil femten/sekstenåring farter rundt i en praktisk talt stjålet bil.

6780046[/snapback]

Leste litt feil, men likevel. Hva slags naboer er dette? Kan ikke være noe problem å stikke innom å snakke om det før man anmelder det.

Men.. Hva har man naboer til? :roll:

Lenke til kommentar

Tre korte av andre forumbrukere:

]x[ Dette er en liten ting jeg har, der tre forumbrukere sender en PM med en kort settning til meg.

]x[ De tre første som sender PM får plass i en måned, de samme brukerne kan ikke ha to måneder på rad.

]x[ Det kan stå nesten hva som helst, men det skal ikke stride mot retningslinjene.

]x[ Så send en PM med en kort settning!

Lenke til kommentar

Hei Kevin.

Sier Hei fordi Kevin ba meg si hei. Bare så dere vet det, Kevin er ikke en robot.

Jeg går på skole med han, så det så. Kevin har venner, bare så dere vet det. Har noen sagt at han ikke har det? For Kevin sa at noen ikke trodde han hadde venner. Så det så. Kevin har mange venner han. Ja, han vanker til og med med med med med SEBASTIAN. Men hvorfor skulle jeg si Hei, Kevin?

~ Gina fra skolen til Kevin, så det så. :mad:

Lenke til kommentar

6780042[/snapback]

jeg kan ikke skjønne hvorfor folk har vært sånn mot bundy eller mange andre her inne, men det er bare sånn det har blitt.

6780054[/snapback]

Nei, det kan jeg bare ikke fatte.

Får håpe du har rett med det at hodet ditt gjør det værre, og at du vokser fra det fort ;)

Lenke til kommentar
Hei Kevin.

Sier Hei fordi Kevin ba meg si hei. Bare så dere vet det, Kevin er ikke en robot.

Jeg går på skole med han, så det så. Kevin har venner, bare så dere vet det. Har noen sagt at han ikke har det? For Kevin sa at noen ikke trodde han hadde venner. Så det så. Kevin har mange venner han. Ja, han vanker til og med med med med med SEBASTIAN. Men hvorfor skulle jeg si Hei, Kevin?

~ Gina fra skolen til Kevin, så det så.  :mad:

6780087[/snapback]

Der var Gina :)

Edit: fordi at folk skulle vite jeg hadde venner :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...