Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

" Fan ass, shekk den gromme kjerra, a!"

"Ass" er tilbakestående møkkaord, "shekk" er bare teit, "kjerra" er noe er hest drar og ingen mentalt oppegående personer avslutter en setning med "a".

Pwnd.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Ass" er tilbakestående møkkaord, "shekk" er bare teit, "kjerra" er noe er hest drar og ingen mentalt oppegående personer avslutter en setning med "a".

6779076[/snapback]

Bare fordi du snakker som en nerd, så trenger ikke andre å være mentalt tilbakestående, bruk hue a.

Lenke til kommentar

6779076[/snapback]

Bare fordi du snakker som en nerd, så trenger ikke andre å være mentalt tilbakestående, bruk hue a.

6779112[/snapback]

Åfydda, nå ble han støtt fordi han jevnlig bruker de ordene jeg i så krasse ordlag kritiserte. Dakkar.

Lenke til kommentar

6779076[/snapback]

6779112[/snapback]

Åfydda, nå ble han støtt fordi han jevnlig bruker de ordene jeg i så krasse ordlag kritiserte. Dakkar.

6779125[/snapback]

Jeg bruker "ass" og "a" i setninger som: "fy faen ass!" og "bruk hue a". Så derfor er jeg tilbakestående?

Lenke til kommentar

In other news:

Historelæreren min kan bli litt overentusiastisk av og til. I dag snakket han om store oppfinnelser, slik som skriftspråket, matematikken, kunstig vanning osv. Når han kom så langt som til hjulet ble det litt for mye for ham, og han utbrøt begeistret: "Ja, hjulet, fy faen!"

Lenke til kommentar
AHAHAHAHAHAH! Leser du det du skriver før du poster det?
Hei, slapp av litt, trenger ikke hetse alt du kommer over.

Er det mulig ... :roll:

6779151[/snapback]

Lurer ikke du litt på hvorfor han kalte det en kristen mobiltelefon?

6779166[/snapback]

Altså, hyperkristene folk har som regel en god del penger...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...