dysfunctional Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nei, jeg får stikke og skifte, skal på trening. Er helt slapp i dag, orker nesten ikke å løpe. Gah Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ser dere i RL. 6407017[/snapback] Mhm. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Skal på kickboxing.... Noe annet? Nei ^^ 6776357[/snapback] lolol, jeg kjenner en jente som går på kickboxing Tar verdens lengste spørreundersøkelse jeg =/ Men får en dvd for det da 6776471[/snapback] Hvoot? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Herregud... Pøser ned, og jeg har fotball trenging om 2 timer. Jippi... ---- I stad kom søstra mi å slikka meg på kinnet. Det var som en liten del av meg døde. 6776497[/snapback] Her er det dritbra vær med sol Slikka søstra deg på kinnet? 6776514[/snapback] Det var.. ganske.. ja.. uvanlig.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 ah, endelig hjemme ;D ostesmørbrød til middag. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ser dere i RL. 6407017[/snapback] Mhm. 6776639[/snapback] :!: Jepp, ser deg på skolen imorgen Fisker. Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Når du sovner på bussen, så får du panikk når du våkner for du har ikke peiling på kor du e hen. no i det siste har jeg hatt VM i å sovne på bussen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Faen ass! Jeg gikk fra busstoppet og hjem. Like ved en masse søppelkasser så jeg det fløy 2-3 veps, jeg gikk litt utenom. Men når jeg så så ned på bakken 3 sekunder etterpå, krydde det av veps blant beina mine som tydeligvis hadde funnet noe spiselig. Vepsene begynner selvsagt å svirre rundt hodet mitt, gå rundt øret og alt mulig, fullt av veps! Så jeg lå på sprang det beste jeg kunne! Vanligvis pleier jeg å ignorere de og ikke bry meg. Men nå, med opptil 100 veps rundt meg, ikke faen! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 mm, soove jeg har nesten glømt hvordan det føles å være uthvilt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 sant Bryfjes. På mandagen sovnet jeg, riktig nok bare 3 min. gange fra der jeg pleier å gå av.. men alikevel, riskerer å måtte kjøre buss en time ekstra. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Herregud... Pøser ned, og jeg har fotball trenging om 2 timer. Jippi... ---- I stad kom søstra mi å slikka meg på kinnet. Det var som en liten del av meg døde. 6776497[/snapback] Er a nice da? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Faen ass! Jeg gikk fra busstoppet og hjem. Like ved en masse søppelkasser så jeg det fløy 2-3 veps, jeg gikk litt utenom. Men når jeg så så ned på bakken 3 sekunder etterpå, krydde det av veps blant beina mine som tydeligvis hadde funnet noe spiselig. Vepsene begynner selvsagt å svirre rundt hodet mitt, gå rundt øret og alt mulig, fullt av veps! Så jeg lå på sprang det beste jeg kunne! Vanligvis pleier jeg å ignorere de og ikke bry meg. Men nå, med opptil 100 veps rundt meg, ikke faen! 6776811[/snapback] Vepsene vet ikke hva de gjør for tiden... De har ikke noe vepsebol osv så de trenger ikke sakne "mat" osv. Det eneste de bryr seg om er seg selv og de er forvirret, dette fører til at de stikker Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 haha. Veps e Satans verk. med det må jo være kult og være en veps, bare fly etter de som e redd for veps bare for faen liksom Lenke til kommentar
Erren Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 haha. Veps e Satans verk. med det må jo være kult og være en veps, bare fly etter de som e redd for veps bare for faen liksom 6776830[/snapback] Heh.. Moren min er ikke akkurat redd for veps, men hun endrer stemme helt og sier "Gå vekk, din drittsekk" ordentlig skremmend. Skremmende dumt, altså. Som de nye skuespillerne i Hotel Væsar. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 LOL hadde vert konge *bzzz* Sitter igjen på jobben nå, helt alene. Kom 2 timer for sent i dag, missa bussen og måtte gå i ca 1 time menst det regnet. Nå når alle andre har gått aner dere ikke hvor deilig det er å ta labbene ut av de våte fuktige og klamme skoene. Stinker gammel karrimus men for en luftig følelse på bena Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 haha. Veps e Satans verk. med det må jo være kult og være en veps, bare fly etter de som e redd for veps bare for faen liksom 6776830[/snapback] Helt til du blir mos av en fluesmekker. *pjopang* Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Meh, fikk innkalling til sesjon i dag. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 haha. Veps e Satans verk. med det må jo være kult og være en veps, bare fly etter de som e redd for veps bare for faen liksom 6776830[/snapback] Helt til du blir mos av en fluesmekker. *pjopang* 6776885[/snapback] Der sa du noe egentlig... Jeg syns det er vannvittig dumt at det ikke finnes vepsesmekkere, er vepsene som virkerlig er irriterende, dessuten er jo veps nyttige så det at de ikke har en egen smekker er jo.... er jo... Blasfemi!... eller noe slikt... ^^ Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Helt til du blir mos av en fluesmekker. *pjopang* Sant så Sant, de lever egenlig et ganske hardt liv egentlig, de leker jo med live hver eneste dag, vis de stikker så er det fare for at de dør osv... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Helt til du blir mos av en fluesmekker. *pjopang* Sant så Sant, de lever egenlig et ganske hardt liv egentlig, de leker jo med live hver eneste dag, vis de stikker så er det fare for at de dør osv... 6776911[/snapback] De får ihvertfall en fin hevn da Vepsestikk er helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg