medlem-90636 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Arrene tar seg ikke spesielt godt ut på kontoret, dessuten liker jeg ikke at folk spør meg om det fordi det er en laaaang og personlig historie bak det som bare noen få kompiser av meg kjenner til. Forledrene mine heller vet ikke det og jeg er 18 år gammel, arrene tok sted for 2-3 år siden og er veldig synlige så egentlig synst jeg at jeg har vert flink til å skjule de. Har tenkt å fortsette å gjøre det en stund fremover også, og det hele blir ikke noe serlig bedre av at noen sier "Herregud så stygt det ser ut da!" Men men, har kommet over hele opplegget nå, er sikkert 1 år siden sist 6775585[/snapback] Vet du, jeg synes Arr er sjarmerende jeg! De er spesielle og har som regel en historie bak seg. Omtrent på samme måte som tatoveringer igrunn. Jeg var veldig aktiv som barn, og har en del arr her og der. Alle har en egen historie bak seg, alt i fra arret i panna mi fra den gangen en gutt stjal sykkelen min og jeg løp etter og tok den tilbake og skada meg i fallet, til de små prikke-arrene jeg har på rygg og bryst fra vannkoppene jeg hadde som 17'åring. Nå har jeg ett par svake selvskaderarr her og der også, og det er ikke noe å skjemmes over, selv om jeg ikke akkurat bretter opp klærne for å vise de fram på jobbintervju Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har tenkt å fortsette å gjøre det en stund fremover også, og det hele blir ikke noe serlig bedre av at noen sier "Herregud så stygt det ser ut da!" Men men, har kommet over hele opplegget nå, er sikkert 1 år siden sist 6775585[/snapback] Folk som sier sånt skulle vært skutt. For det er man ikke klar over selv liksom. Blir så jævla irritert over folk som ikke tenker før de sier noe så sårende. Jeg er 19 og hadde holdt meg 9 mnd før jeg sprakk før sommeren igjen. Hadde holdt meg en uke frem til igår natt. Ingenting å gjøre med, og jeg prøver å ikke tenke altfor mye på det. Familien min veit heller ingenting, men gidder ikke skjule for kompiser sålenge det meste har lukka seg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Fordommer er kjipt! Vold mot emo's og fordomsfulle folk er godtkjent i min bok 6775599[/snapback] Har du arr blir du automatisk sett på som emo og oppmerksomhets-søker. Så det er greit å banke sånne som oss? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg har arr for at jeg hugde meg med øsk, ikke særlig sjarmerende. Har arr på nesa fordi jeg tryna på ei trapp, heller ikke noe dame magnet. Har att på tommelen fordi jeg kløyva den i 2 engang. ser bare teit ut. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 ''Unnskyld mens jeg trekker trekk og kysser himmel'n som jimmi'' Herreløse er så bra Planen for i dag da folkens? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Linn: Nei ikke jeg heller, slapp unna militæret p.g.a. det da, fikk 9 (topp) på alle testene utenom psykisk helse der endte jeg opp med 1 (bunn). Men å vise slikt på jobbintervju og slikt kan føre til at de ikke får spesielt godt intrykk av deg, de kan tro at du har depressive dager der du ikke klarer å gjøre jobben din eller at du kanskje tar livet av deg på jobben eller noke slikt. Synst selv at arrene mine er pene, ingen aning på hvorfor, er faktisk eneste plassen på kroppen jeg liker at folk tar på meg Er ikke så veldig gøy egentlig å tenke på at om jeg får barn så kommer de til å spør meg hva det er, tror ikke 1cm breie arr som er 5cm lange forsvinner med det første egentlig ^^ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har du arr blir du automatisk sett på som emo og oppmerksomhets-søker. Så det er greit å banke sånne som oss? 6775612[/snapback] Er jo de folka som mener hva du sier som er fordomsfulle, og ikke dere. Ergo, de som fortjener bank. Jeg har snakka litt med deg, og ser ikke på deg som Emo i det hele tatt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Synst selv at arrene mine er pene, ingen aning på hvorfor, er faktisk eneste plassen på kroppen jeg liker at folk tar på meg Er ikke så veldig gøy egentlig å tenke på at om jeg får barn så kommer de til å spør meg hva det er, tror ikke 1cm breie arr som er 5cm lange forsvinner med det første egentlig ^^ 6775637[/snapback] Når arr blir hvite er de pene. Si at du hadde en sykdom som gjorde at du fikk dem når du var yngre, og forklar ordentlig når de vokser til og skjønner at det ikke helt henger på greip. Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har et stort arr på kneet etter jeg ble skada på banen.. Fortsatt rødt osv, ikke noe pent Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hehe, takk for tipset, skal se om jeg husker det visst den tiden kommer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Men nå må jeg gå. Skal til byen. Takk for praten Det var veldig koselig Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 God tur, var hyggelig ja Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 CDON er en jævla drittbutikk. Aldri i livet om jeg gidder å bestille derifra igjen. Snakk om rævva kundeservice! Bestilte for SEKS JÆVLA UKER SIDEN, og har ikke hørt et knyst fra dem. Idiotbutikk. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 CDON er en jævla drittbutikk. Aldri i livet om jeg gidder å bestille derifra igjen. Snakk om rævva kundeservice! Bestilte for SEKS JÆVLA UKER SIDEN, og har ikke hørt et knyst fra dem. Idiotbutikk. 6775702[/snapback] Hah, agreed. Play.com > * Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 CDON er en jævla drittbutikk. Aldri i livet om jeg gidder å bestille derifra igjen. Snakk om rævva kundeservice! Bestilte for SEKS JÆVLA UKER SIDEN, og har ikke hørt et knyst fra dem. Idiotbutikk. 6775702[/snapback] Når jeg tenker meg om bestilte jeg meg noe derifra for en 7-8 måneder siden, var rundt jula. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kjøper Musikk og Filmer i butikker jeg, egentlig litt mere spontant jeg bare ser en CD eller DVD som jeg må ha. Da er det ingen vei tilbake Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kjøper Musikk og Filmer i butikker jeg, egentlig litt mere spontant jeg bare ser en CD eller DVD som jeg må ha. Da er det ingen vei tilbake 6775738[/snapback] Jeg også, men dette er cder som kostet dobbelt så mye i den _ene_ platebutikken vi har her i byen Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 jej, jeg er i form i følge koopertesten.(eller hvordan det skrives) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 CDON er en jævla drittbutikk. Aldri i livet om jeg gidder å bestille derifra igjen. Snakk om rævva kundeservice! Bestilte for SEKS JÆVLA UKER SIDEN, og har ikke hørt et knyst fra dem. Idiotbutikk. 6775702[/snapback] Brukte dem for ett par tre år siden, og da var det aldri no feil, varene kom etter 2 dager og alt stemte. De har vel tapt seg etter at de vokste da, ingen bombe akkurat. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Fant ut av bremsene mine ikke er helt i toppform i dag :| kjørte til skolen og hadde litt dårlig tid, også skulle jeg forbi en kjærring som gikk på helt andre siden av veien enn meg, også plutselig så farer hu rett over og "på" meg, så jeg prøver å bremse, doesn't work. til slutt ender det opp med at jeg fyker av styret med hodet først og skraper meg opp ca en meter elns bortover asfalten. Sykkelen havner i grøfta. STYGGE DAME! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg