mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Endorfiner kalles det. Var så dopa på det igår at jeg gikk nesten rundt i transe og var umulig å få kontakt med. Skal faen ikke være lett å leve. Endret 31. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Da reiste jeg til Irland for å møte svigerfamilien..... *ugh* Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Endorfiner kalles det. Var så dopa på det igår at jeg gikk nesten rundt i transe og var umulig å få kontakt med. Skal faen ikke være lett å leve. 6775397[/snapback] Endorfiner var det ja edit: Haddis: Lykke til! Går sikkert bra Endret 31. august 2006 av Equerm Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nonstop banker smarties anyday! (de lyse nonstopene tror jeg forøvrig er laget av djevlen, de smaker helt jævlig.) 6775323[/snapback] Huff de smaker helt ¤£%@#. Som om noen har mista en flaske dårlig parfyme nedi sjokoladeblandingen æsj.... Sef uten genser Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Huff de smaker helt ¤£%@#. Som om noen har mista en flaske dårlig parfyme nedi sjokoladeblandingen æsj.... Sef uten genser 6775438[/snapback] ok. da går jeg uten. Skal dra med en kompis så han får passe på meg Kjøpte lyse nonstop ved en feiltagelse. Jeg spiste 2-3 stk, før jeg kasta hele shiten. Den er ikke verdt posen den ligger i engang. (hvorfor får jeg alltid mageknip når jeg eter nonstop? Har ikke spist mer enn kanskje 15-20 stk) Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 @mushi sukker igjen vettu eller kanskje du er allergisk mot noe i nonstoppen? Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 EDIT: signerer Equerm. Slitsomt som faen. Vanskelig å ikke bry seg om de stirrende og anklagende blikkende. Som om du er mindre verdt enn alle andre. 6775359[/snapback] Heh, veit godt hva dere snakker om, ikke fordi jeg har trøbbel med hue mitt, mer øya (sterkt svaksynt). Og en får de samme blikkene og anklagene, når man sliter med ting enten på grunn av synet eller pga. av andres intoleranse (f.eks. arbeidsledighet fordi arbeidsgivere ikke vil ansette funksjonshemma). Da reiste jeg til Irland for å møte svigerfamilien..... *ugh* 6775429[/snapback] Ja ja, så er vi i alle fall to SO folk på denne øya :-) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Heh, veit godt hva dere snakker om, ikke fordi jeg har trøbbel med hue mitt, mer øya (sterkt svaksynt). Og en får de samme blikkene og anklagene, når man sliter med ting enten på grunn av synet eller pga. av andres intoleranse (f.eks. arbeidsledighet fordi arbeidsgivere ikke vil ansette funksjonshemma). Jeg tror ikke folk stirrer så mye som vi skal ha det til, men det bare virker sånn, for folk stirrer så intenst. De ser på deg som om du skulle vært gal eller synes synd på deg. Ser ned på oss. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hehe kanskje ikke, når jeg går forbi noen på gaten bruker jeg å se på de da. Er vel bare jeg som er paranoid og tror de tenker stygge ting om meg ^^ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 God morgen *vinke til Mushi* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Hehe kanskje ikke, når jeg går forbi noen på gaten bruker jeg å se på de da.Er vel bare jeg som er paranoid og tror de tenker stygge ting om meg ^^ 6775547[/snapback] Meg også. Bare noen slenger et blikk i min rettning tror jeg de tenker alt muligrart stygt og færlt om meg. ^^ Slitsomt i lengden. Synes ikke du bør dekke deg til og skjule hvem du er. Arrene bare viser at du har levd, kjempet - og overlevd. Ikke at du er svak, for det er du absolutt ikke. @bananen: *vinke tilbake* Endret 31. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Heia! *vinketil* Linn was here Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 *gjesp* Så, hva skjer her inne da? Er alle glade og fornøyde i dag? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Heia! *vinketil* Linn was here 6775568[/snapback] Hei pewz! Har savnet deg i det siste! Hva skjer? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Arrene tar seg ikke spesielt godt ut på kontoret, dessuten liker jeg ikke at folk spør meg om det fordi det er en laaaang og personlig historie bak det som bare noen få kompiser av meg kjenner til. Forledrene mine heller vet ikke det og jeg er 18 år gammel, arrene tok sted for 2-3 år siden og er veldig synlige så egentlig synst jeg at jeg har vert flink til å skjule de. Har tenkt å fortsette å gjøre det en stund fremover også, og det hele blir ikke noe serlig bedre av at noen sier "Herregud så stygt det ser ut da!" Men men, har kommet over hele opplegget nå, er sikkert 1 år siden sist Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hei pewz! Har savnet deg i det siste!Hva skjer? 6775576[/snapback] Jeg vet ikke helt hva som har skjedd, men jeg har vel mye annet å gjøre for tiden... rart egentlig siden jeg går hele dagene uten å jobbe eller noe... Men fra 1. oktober er jeg på nett fra 18:00 -24:00 hver bidige dag. Da regner jeg med det blir tid til å trolle litt på forumet igjen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 *gjesp* Så, hva skjer her inne da? Er alle glade og fornøyde i dag? 6775572[/snapback] Tja. Vi sitter å bitcher over folk med fordommer og snakker om nonstop. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 og det hele blir ikke noe serlig bedre av at noen sier "Herregud så stygt det ser ut da!" 6775585[/snapback] Sånne folk må man rett og slett heve seg over, sier så jævlig mye mer om dem, enn deg. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 *gjesp* Så, hva skjer her inne da? Er alle glade og fornøyde i dag? 6775572[/snapback] Tja. Vi sitter å bitcher over folk med fordommer og snakker om nonstop. 6775590[/snapback] Fordommer er kjipt! Vold mot emo's og fordomsfulle folk er godtkjent i min bok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg