aspstein Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 @mushi er en herlig suppe det der greiene der Men kanskje det hadde hjulpet hvis du hadde en jobb du syntes var veldig givende? Kunne kanskje vært en mulighet for å få tankene bort ifra det som er kjipt. Er ikke bra å bare gå å kverne i de samme problemene hele tiden, da blir alt bare værre Håper det ordner seg for deg ivertfall.... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) @aspstein: jeg klarer ikke tilsnakk, beskjeder, forventninger, ansvar, plikter eller å ha rutine Skaffet meg både jobb og begynte på skole i våres. Skole gikk til helvete - jobb gikk til helvete. Ikke bra. Har masse jeg må fixe før jeg kan tenke på jobb engang. Alt falt sammen igår fordi jeg hadde psyk og lege i løpet av to dager. Det ble for mye. Endret 31. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg kjeder meg. Tror jeg tar meg en tur til Helsinki med toget som går om 19 minutter. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg kjeder meg. Tror jeg tar meg en tur til Helsinki med toget som går om 19 minutter. 6775255[/snapback] Seriøst? :!: Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 mushi: Ting ordner seg nok for deg til slutt. Har også hatt en del problemer opp gjennom årene, uten at jeg orker å gå innpå detaljer her. Er vel ennå ikke "helt" frisk... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 mushi: Vel, jeg bor utenfor Helsinki, så det er ikke så langt. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 @mushi får håpe du finner en bra psykolog som kan hjelpe deg ivertfall for det er ikke lett å komme seg ut av en slik "ond" sirkel. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) mushi: Vel, jeg bor utenfor Helsinki, så det er ikke så langt. 6775263[/snapback] åh. det viste jeg ikke. Hva gjør du der, og er det kult? (*fint* å høre at man ikke alltid er alene) ------------------------ Håper jeg også aspstein Endret 31. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Går på videregående skole her (mesteparten av faga er på engelsk). Er kult nok, kan en del finsk, men savner norsk veldig mye. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Guten morgen. Wie gets, meine herren? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg spiser nonstop og smarties i en salig blanding og leser "mann" Du da? Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg spiser nonstop og smarties i en salig blanding og leser "mann" Du da? 6775303[/snapback] Er det egentlig noe særlig forskjell på smarties og non-stop da? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Er det egentlig noe særlig forskjell på smarties og non-stop da? 6775311[/snapback] STOR forskjell! Nonstop har møkere sjokolade, mykere og tynnere skall og er slankere i formen. Smarties har sprøtt, tykt og knasende skall, lysere i sjokkisen og ikke fult så godt. Selve smarisen er også tykkere og litt større enn en nonstop. Pluss at smarties har friskere farger som rosa etc. Nonstop banker smarties anyday! (de lyse nonstopene tror jeg forøvrig er laget av djevlen, de smaker helt jævlig.) Endret 31. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Jeg gikk til psykolog tidligere..var en "umulig" unge som gjorde grusome ting mot andre og var generelt plagsom for alle.. Etter psyko-timene, ble jeg kurert til den grad at jeg har stikk motsatt væremåte enn den jeg hadde før. Nå er jeg beskjeden, hjelpsom, omtenksom og generel en snill person. Jeg har blitt helt soft , jeg kan ikke engang banke noen om jeg virkelig vil..er noe sperre som sitter i hodet..jeg kan begynne å knyte neven men får ikke til å slå.. Jeg hater det til tider, at jeg ikke kan banke visse mennesker.. Refleksjon på Aspsteins "finne en psykolog som kan hjelpe"..de hjelper, ihvertfall folk som var som meg Endret 31. august 2006 av Zande Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg gikk til psykolog tidligere..var en "umulig" unge som gjorde grusome ting mot andre og var generelt plagsom for alle.. Etter psyko-timene, ble jeg kurert til den grad at jeg har stikk motsatt væremåte enn den jeg hadde før. Nå er jeg beskjeden, hjelpsom, omtenksom og generel en snill person. Jeg har blitt helt soft , jeg kan ikke engang banke noen om jeg virkelig vil..er noe sperre som sitter i hodet..jeg kan begynne å knyte neven men får ikke til å slå.. Jeg hater det til tider, at jeg ikke kan banke visse mennesker.. 6775333[/snapback] Dakar! *trøste* Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 hehe..sympati er en fin ting ..det får en til å føle seg bedre (egentlig ikke) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Tror jeg hadde hatt godt av å gå til psykolog egentlig, men jeg tør aldri å konfrontere folk med ting som plager meg. Jeg tenker bare at det går over, egentlig har jeg klart meg bra bortsett fra at jeg må vandre rundt med lange ermer sikkert i en del år fremover uansett hvor jeg er for å skjule usakelige mengder med arr oppover begge armene. Men men, alle har sine perioder, min er så og si over nå liker jeg å tro Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) hehe..sympati er en fin ting ..det får en til å føle seg bedre (egentlig ikke) 6775349[/snapback] Man føler seg kanskje litt patetisk og svak også? Men det er fint å vite at noen bryr seg. ----------- Spm: Med eller uten genser i byen? EDIT: signerer Equerm. Slitsomt som faen. Vanskelig å ikke bry seg om de stirrende og anklagende blikkende. Som om du er mindre verdt enn alle andre. Endret 31. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Da var Transport Tycoon i gang, takk for meg for i dag. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 EDIT: signerer Equerm. Slitsomt som faen. Vanskelig å ikke bry seg om de stirrende og anklagende blikkende. Som om du er mindre verdt enn alle andre. 6775359[/snapback] Jepp, enkelte folk har problemer med å skjønne at personer takler problemene sine på forskjellige måter. Dessuten er det også få folk som vet at smerte er avhengighetsdannende, på samme måte som sex og trening. Det slippes et spesielt adrenalinvirkende stoff eller noe slikt ut i blodet når du skader deg og får vondt, enkelte personer anser dette som stimulerende på samme måte som de som trener synst det er en deilig følelse etterpå og etter en orgasme har man også en lignende følelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg