mushi Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Tekst på en relativt ny låt... 6774282[/snapback] I don't wanna do this anymore I don't wanna be the reason why Everytime I walk out the door I see him die a little more inside I don't wanna hurt him anymore I don't wanna take away his life I don't wanna be... A murderer Kunne vært meg. Jeg ødelegger alt jeg tar på. Det bare visner vekk. EDIT: ødelegger bare tråden. Skal holde opp. Endret 30. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det var en gang en kar fra pakistan eller et lignende land som en gang sa: "Du må lære deg å gi faen" på ekte pakkisnorsk. Det hørtes skikkelig dumt ut akkurat der og da, men det er faen meg så jævlig sant! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 EDIT: ødelegger bare tråden. Skal holde opp. 6774285[/snapback] Det er jo nesten ingen andre enn oss her på natten uansett... Teksten er litt spesiell, kjenner ett tilfelle hvor ting er slik, men jeg ser det fra siden til "den andre"... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Tekst på en relativt ny låt... 6774282[/snapback] Hva er det med den teksten som gjør det forvirret? edit: Aha, du er den synske typen som svarer spørsmål før de blir stilt? Endret 30. august 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det er jo nesten ingen andre enn oss her på natten uansett... 6774294[/snapback] Deppe kan man gjøre i deppetråden, ikke her. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 edit: Aha, du er den synske typen som svarer spørsmål før de blir stilt? 6774295[/snapback] Joda, så du kikket innom, og tenkte jeg måtte forklare meg før det var for seint. Ganske så oppmerksom på omgivelsene jeg ja... Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hva slags post er dette?Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, og desto mer du følger med så vil du skjønne hva Siste Ordet egentlig er. 5992184[/snapback] Også er det sikkert også noen som kunne sagt vi kunne tatt en tur innom musikktråden også... Lurer på hva som egentlig kan skrives her uten at det er en annen tråd som allerede omhandler temaet bittelitt... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det er jo nesten ingen andre enn oss her på natten uansett... 6774294[/snapback] Deppe kan man gjøre i deppetråden, ikke her. 6774297[/snapback] Har skrevet der nå, skal skjerpe meg her. Unskyld. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 @Tomat-Ulf: Skulle ikke du sove? Eller skal du endre døgnrytmen til den riktige du også? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Tror forumet har dødd ut. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 @Tomat-Ulf: Skulle ikke du sove? Eller skal du endre døgnrytmen til den riktige du også? 6774308[/snapback] Jeg ba dere sove. Jeg sitter her og prøver å jobbe litt. Det er faktisk ganske vanskelig å skrive når man har stor søvnmangel. Blir gøy med norsk klokka sju i morgen tidlig der jeg sitter rett foran og helt intil kateteret. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg ba dere sove. Jeg sitter her og prøver å jobbe litt. Det er faktisk ganske vanskelig å skrive når man har stor søvnmangel. Blir gøy med norsk klokka sju i morgen tidlig der jeg sitter rett foran og helt intil kateteret. 6774318[/snapback] Men så kan jo jeg fortelle at om en 5+ år kommer du til å savne skolen ganske mye... Er forsåvidt ikke istand til å holde en "normal" døgnrytme, jobber såpass ofte til langt på natt at rytmen automatisk blir å være våken til ganske langt utpå natt Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nå gider jeg ikke mer hw idag. *natta* Får se litt på tv, eller stirre litt inn i veggen tror jeg Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nå gider jeg ikke mer hw idag. *natta* Får se litt på tv, eller stirre litt inn i veggen tror jeg 6774333[/snapback] Sov godt! Slår på tråden senere i uka angående festing, man vet aldri hva en frihelg bringer av muligheter... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg ba dere sove. Jeg sitter her og prøver å jobbe litt. Det er faktisk ganske vanskelig å skrive når man har stor søvnmangel. Blir gøy med norsk klokka sju i morgen tidlig der jeg sitter rett foran og helt intil kateteret. 6774318[/snapback] Men så kan jo jeg fortelle at om en 5+ år kommer du til å savne skolen ganske mye... Er forsåvidt ikke istand til å holde en "normal" døgnrytme, jobber såpass ofte til langt på natt at rytmen automatisk blir å være våken til ganske langt utpå natt 6774320[/snapback] Regnes universitet som skole? Jeg har innsett etter en uke på NTNU at ungdomsskole og videregående er de verste 6 årene i ens liv. Det finnes høydepunkt som det gjør i alle år, det er i den alderen man gjerne mister jomfrudommen, finne sin første kjærlighet, oppdager nye interesser, osv. Men de 6 årene med undervisning er faktisk helt jævlige. Så mye unødvendig stoff, så intens mangel på motivasjon, så uinteresserte elever og de mest uengasjerte lærerene man noengang vil støte på. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Regnes universitet som skole? Jeg har innsett etter en uke på NTNU at ungdomsskole og videregående er de verste 6 årene i ens liv. Det finnes høydepunkt som det gjør i alle år, det er i den alderen man gjerne mister jomfrudommen, finne sin første kjærlighet, oppdager nye interesser, osv. Men de 6 årene med undervisning er faktisk helt jævlige. Så mye unødvendig stoff, så intens mangel på motivasjon, så uinteresserte elever og de mest uengasjerte lærerene man noengang vil støte på. 6774356[/snapback] Joda, det er jo stor forskjell fra VGS til Universitet/Høyskole, men saken er fremdeles den at skole er og blir ett helt annet liv enn jobb. Personlig må jeg si jeg likte godt endel forelesninger på BI, men det er mest fordi temaene ofte fenget, ikke fordi det kommer til nytte i arbeidssituasjon. Livet som student/skoleelev er på mange måter både utfordrene og avslappende samtidig. Det er ikke flust med jobber som er like varierende og hver dag har såpass mye nytt stoff som på skolen. Kanskje bare meg som valgte feil yrke? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Skoleelev og student kan ikke sammenlignes, alt etter allmenn er noe man har valgt selv. Så snart man får spesialisert seg, så er undervisning artig og motiverende. Forelesningene får meg interessert i stoffet, slik at jeg kan ta boken med på café og kose meg med stoffet. Nå skal det være sagt at psykologi er mye mer interessant enn kalkulus. Hva jobber du som, Pjokk? Du er ikke gamlingen, så det er kjipt om du ikke liker jobben allerede Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Foreløpig jobber jeg som servitør. Har sagt opp jobben, og er dermed "arbeidsledig" fra første oktober. Skal søke jobb på ett lager (!), tenkte jeg skulle prøve noe helt nytt. Saken er vel den at slikt som døgnrytme og rutiner i situasjonen jeg er i tilsier å gjøre noe enkle grep for å få litt "stabilitet". Bare dette å jobbe dagtid er noe helt nytt, hvis man da ser bort fra enkelte sommerjobber for noen år siden. For meg så er egentlig saken helt enkel; er ikke, og har aldri vært, interessert i noe annet enn å jobbe det man trenger for å betale regninger. Penger interesser meg svært lite. Sikkert en reaksjon på litt for materialistiske foreldre, mens det er andre kvaliteter i livet som jeg anser for å være svært mye viktigere enn hva slags bil/båt/hus man har. Er enig at det er stor forskjell i å være skoleelev og student, alikevel er det dette med å hele tiden bli stimulert mentalt. Og selvfølgelig friheten man føler man har som student med mulighetene åpne. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg skjønner godt hva du mener, men litt av fordelen med en utdannelse og jobbene de medfører er mer variasjon i hverdagen. Du som ikke er interessert i penger har en mulighet til å finne deg en jobb du trives med, selv om det ikke betaler noe særlig. Personlig har jeg en livsstil jeg er blitt vant til som gjør at jeg er nødt til å få meg en jobb som betaler godt, sammen med tryggheten av å vite at det er penger i banken i tilfelle en stor utgift skulle komme. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Er nok ganske ekspert i å bruke de pengene jeg har, men så skal det vel være sagt at jeg kan leve på ganske lite penger... Problemet med å eventuelt studere for å finne en variert jobb, vel, hva er egentlig en interessant jobb? For meg så varierer temaene like ofte som jeg skifter sittestilling... Trygghet for meg går ikke nødvendigvis på den økonomiske situasjonen. Jeg er ikke slik at jeg ikke vet hva som kommer dumpende ned av regninger, jeg vil også klare å betale en uforutsett utgift. Alikevel er det mye mer som går på følelsesmessig trygghet som jeg anser som viktig. Edit: Endel av den psykologiutdannelsen du er iferd med å ta ser svært interessant ut. Regner med bloggen etterhvert kommer til å bugne med temaer fra forelesning/pensum?! Endret 31. august 2006 av Pjokk99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg