Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det man har resept-piller og alkohol til :)

Hjelper ikke allverdens idag for jeg har prøvd den metoden hele uka.

6774202[/snapback]

Har noen morsomme historier om hvor man kan våkne opp... Uten selvfølgelig å gjøre noe galt. (Hint: Holmestrand) :D

Lenke til kommentar
Det man har resept-piller og alkohol til :)

Hjelper ikke allverdens idag for jeg har prøvd den metoden hele uka.

6774202[/snapback]

Har noen morsomme historier om hvor man kan våkne opp... Uten selvfølgelig å gjøre noe galt. (Hint: Holmestrand) :D

6774209[/snapback]

Hvordan "våkne opp" da?

Sitter faen meg i en grøft her borte :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hvordan "våkne opp" da?

Sitter faen meg i en grøft her borte  :thumbdown:

6774219[/snapback]

La oss si det slik; Man bestemmer seg for å gå fra Nachspiel i syv halv åtte tida på morran. Man kommer ut en plass man ikke kjenner seg igjen, og etter å ha suset litt rundt må man spørre en på gaten hvor man er hen. Svaret som ble gitt: "Holmestrand" Påfølgende: "Da går jeg tilbake der jeg var". Spesielt når man ikke husker man dro fra ett utested i Sandefjord kvelden før... :lol:

Lenke til kommentar
*snip*

6774226[/snapback]

Skjønte ikke helt.. hadde du gått fra s.fjord til holmestrand? Det er føkkings langt!

Er ikke helt det som er problemet mitt. Mitt er at jeg har for mange tanker og er litt for desperat til å få dem vekk. :(

EDIT: natt mr. ulf!

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Mushi. Pjokk99. Nå er det natt. :)

6774233[/snapback]

Pøh; ikke før sånn om ca fire timer. Må henge med på døgnrytmen vettu... :tease:

Edit: @mushi: Det viste seg i ettertid at gjeldende person var blitt observert idet han satte seg inn i en bil utenfor en plass i Sandefjord. Problemet var vel ett litt stort inntak av alkohol... :p

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar

Nå var det heldigvis ikke meg som våknet i Holmestrand. Har nok av andre tilfeller der jeg har funnet på de mest utrolige ting... Men denne saken ble ledd litt av på jobb, han stakkaren hadde litt fylleangst når han endelig kom seg hjem fra Holmestrand og på jobb :lol:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Slår aldri folk, også er jeg litt prinsippfast innimellom, så det kan bli vanskelig...  :wee:

6774257[/snapback]

Det man ikke får andre til å gjøre, får man gjøre selv :ermm:

ø.b. du så ikke så veldig skummel ut akkurat :wee:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...