Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holy Helga. Et fint stykke fra Lillehammer det ja. Etter en slik biltur er jeg kanskje ikke helt i form til å drekka  :hmm:  TAXIIII

6774059[/snapback]

tog eller buss er fett.

Har gjesterom ;)

EDIT: (som forøverig er opptatt av en kompis i mange mnd fremover i helga. )

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Stan Getz, for litt opplæring av ungdommen... :p

God gammel diggemusikk! :love:

Edit: Har rimelig stor leilighet, og må uansett benytte meg av taxi eller tog; så her er det plenty overnattingsmuligheter! (Ø.B: Nå har du vel ikke noen unnskyldning for å bli hjemme lenger?)

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Stan Getz, for litt opplæring av ungdommen... :p

God gammel diggemusikk!  :love:

Edit: Har rimelig stor leilighet, og må uansett benytte meg av taxi eller tog; så her er det plenty overnattingsmuligheter! (Ø.B: Nå har du vel ikke noen unnskyldning for å bli hjemme lenger?)

6774066[/snapback]

Det er faktisk meninga å drekke til denne musikken?

Gi meg litt Slayer for faen!

Lenke til kommentar

Jeg klarer faktisk å drekke til susen fra kabinettviftene, men så har jeg så mye mer trening da!  :whistle:

6774097[/snapback]

poenget er å ikke sovne og da trenger man musikk som ikke synger natta-sanger for deg :roll:

Skal holde opp å mobbe deg south of heaven. Veit nok hvor du bor!

Lenke til kommentar
Poenget er å ikke sovne og da trenger man musikk som ikke synger natta-sanger for deg  :roll:

6774105[/snapback]

Musikk for å holde deg våken? Er det ikke det en dropper døgnrytme for da?? :!:

Edit: Stokke er verdens navle :lol:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Poenget er å ikke sovne og da trenger man musikk som ikke synger natta-sanger for deg  :roll:

6774105[/snapback]

Musikk for å holde deg våken? Er det ikke det en dropper døgnrytme for da?? :!:

6774116[/snapback]

Har ingen døgnrytme jeg. Sitter å drekker og prøver å bli trøtt :( Må til legen halv 11 i mårra og greier.

Lenke til kommentar
Har brent opp alt :( Ingenting igjen  :ermm:

Er trøtt, men tørr ikke sove og klarer ikke på en måte. Vanskelig å forklare.

6774154[/snapback]

Det er gjerne sånn når man har noe som må gjøres neste dag... Skulle på møte på jobben klokka ni idag, så jeg kom meg ikke i seng før halv seks til morran idag. Snodig opplegg! :hmm:

Lenke til kommentar
Det er gjerne sånn når man har noe som må gjøres neste dag... Skulle på møte på jobben klokka ni idag, så jeg kom meg ikke i seng før halv seks til morran idag. Snodig opplegg!  :hmm:

6774164[/snapback]

ja. Huff. Var hos psyken idag og lege i mårra. Synes det blir litt for mye på to dager liksom. Føles ut som hodet mitt exploderer snart. Er så jævla fult.

EDIT: ny pb hver tirsdag mårra.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
ja. Huff. Var hos psyken idag og lege i mårra. Synes det blir litt for mye på to dager liksom. Føles ut som hodet mitt exploderer snart. Er så jævla fult.

EDIT: ny pb hver tirsdag mårra.

6774169[/snapback]

Har forlengst "slått av" tankevirksomheten. Noen ganger må man bare utsette ting til det har roet seg....! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...