Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte koss porta pro i dag, i mangel på annet å kjøpe. *Teste*

6773677[/snapback]

Kanskje jeg er helt idiot, men jeg kvier meg å kjøpe dem siden "alle" har dem. Ja, de gir deg sikkert knallgod lyd for penga men det er noe med helle Kosshypen som er helt grøss..

Nå som jeg har reflektert det jeg nettopp har skrevet, har jeg kommet til den konklusjon at jeg faktisk er en idiot :roll:

Lenke til kommentar

6773677[/snapback]

Kanskje jeg er helt idiot, men jeg kvier meg å kjøpe dem siden "alle" har dem. Ja, de gir deg sikkert knallgod lyd for penga men det er noe med helle Kosshypen som er helt grøss..

Nå som jeg har reflektert det jeg nettopp har skrevet, har jeg kommet til den konklusjon at jeg faktisk er en idiot :roll:

6773714[/snapback]

Har ikke peiling på headsett igrunn jeg, er vel det eneste jeg har hørt særlig om så da kjøpte jeg det, enkelt og greit. Er det dritt så har jeg da 30 dagers retur på den.

Lenke til kommentar

6773677[/snapback]

6773714[/snapback]

Har ikke peiling på headsett igrunn jeg, er vel det eneste jeg har hørt særlig om så da kjøpte jeg det, enkelt og greit. Er det dritt så har jeg da 30 dagers retur på den.

6773768[/snapback]

Det er gjerne et image tilknyttet Porta Pro, og det imaget er "jeg bryr meg ikke om de andre på bussen." Ingenting er så provoserende som å sitte på bussen og høre skurring og dunking fra fyren foran deg. SKRU NED PLZ.

Ellers er lyden knall. :)

Lenke til kommentar

Nå som jeg har reflektert det jeg nettopp har skrevet, har jeg kommet til den konklusjon at jeg faktisk er en idiot   :roll:

6773714[/snapback]

Koss er oppskrytt, i hvert fall PortaPro. Sennheisers PX100 ligger i samme prisklasse, og låter mye bedre. (Og få det aldri for deg at The Plug er verdt pengene.)

Endret av Lisø
Lenke til kommentar

Det er gjerne et image tilknyttet Porta Pro, og det imaget er "jeg bryr meg ikke om de andre på bussen." Ingenting er så provoserende som å sitte på bussen og høre skurring og dunking fra fyren foran deg. SKRU NED PLZ.

6773792[/snapback]

se litt skummel ut og ingen setter seg ved siden av deg på bussen :)

Sitter jeg i t-shrte eller har på skinnjakka får jeg sitte i fred :cool: finnes ikke mer irriterende ting enn å få en vedsiden av deg som er soss eller gammel.

Lenke til kommentar

6773792[/snapback]

Portapro slipper ut så jævlig mye lyd.

Den slipper inn mye lyd også.

Og alle har det.

@ Natta alle sammen  :)

@ Bundy, pass på gjengen, finner jeg spam i morgen så du får alle warns som vanlig  ;)

6773824[/snapback]

Oh, love you :)HAHAHA. KØDDA!!1

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...