Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå har jeg ikke skrevet her på 4 dager. har spamkvaliteten gått opp?

6084983[/snapback]

Vi hadde en grusom diskusjon her i går kveld - måtte ha en ekstra cola light for å roe meg.

6085001[/snapback]

Det er du som prøver å få i gang en politikk-diskusjon i SO. Er det ikke morsomt å trolle i PRS?

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
De bygget opp velferdstaten etter WWII.

6085168[/snapback]

 

Det er en grunn til at det går så bra med kommunen og folk i Asker og Bærum (vet ikke hvem som styrer i Oslo). Det er den blå politiken det.

6085224[/snapback]

Vel, jeg tror det er høyresiden som sitter i bystyret her nå. Skolen min hadde underskudd på 2 millioner og måtte sparke masse lærere for en stund siden. Skolen på andre siden av fotballbanen var en av byens rikeste på samme tidspunkt. Sier litt om hvor vanskelig det kan være å fordele likt. De har 25 bærbare pc-er på hvert trinn, en av fire gamle og utslitte pc-er i klasserommet mitt funker.

Lenke til kommentar
De bygget opp velferdstaten etter WWII.

6085168[/snapback]

 

Det er en grunn til at det går så bra med kommunen og folk i Asker og Bærum (vet ikke hvem som styrer i Oslo). Det er den blå politiken det.

6085224[/snapback]

Vel, jeg tror det er høyresiden som sitter i bystyret her nå. Skolen min hadde underskudd på 2 millioner og måtte sparke masse lærere for en stund siden. Skolen på andre siden av fotballbanen var en av byens rikeste på samme tidspunkt. Sier litt om hvor vanskelig det kan være å fordele likt. De har 25 bærbare pc-er på hvert trinn, en av fire gamle og utslitte pc-er i klasserommet mitt funker.

6085250[/snapback]

 

Ingen er prerfekte ;)

Lenke til kommentar
Vel, jeg tror det er høyresiden som sitter i bystyret her nå. Skolen min hadde underskudd på 2 millioner og måtte sparke masse lærere for en stund siden. Skolen på andre siden av fotballbanen var en av byens rikeste på samme tidspunkt. Sier litt om hvor vanskelig det kan være å fordele likt. De har 25 bærbare pc-er på hvert trinn, en av fire gamle og utslitte pc-er i klasserommet mitt funker.

6085250[/snapback]

 

Skolen min har ca. 30 bærbare pr. trinn og har bestilt 60 nye. Det skal sies å være ganske bra.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Det er slik her også Vegard_.

Vi har en grusomt dårlig skole her, som er fra midten av 60-tallet, dårlig luft, og i det hele tatt ser skolen ut som en dass.

En skole som ligger ti minutter unna med bil, er helt ny, og ser ut som noe fra fremtiden for oss som går på vår skole.

At det brukes så grusomt mye på denne skolen, og at vår omtrent forfaller, er for gærent.

 

Vår skole har forøvrig en maskinpark bestående av Pentium 2 og 3. Maskinene kjører Windows 2000, og er trege som fy. Spesielt enkelte av de tregere Pentium 3-maskinene er en pine å sitte på, vi bruker nesten ti minutter på å logge inn.

 

MagnusW: Men det er vel VGS du går på?

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Ingen er prerfekte ;)

6085274[/snapback]

Sant nok, jeg forventer storkoalisjon ved neste valg. Eller at hvert fylke/hver region kan velge sin egen "regjering", for inge partier har hittil klart å styre like bra overalt. De rød er best noen steder, de blå andre steder.

 

Jeg vil i hvert fall ha RV i Oslo. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...