Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyskere pleier å være relativt habile i engelsk.

6773301[/snapback]

Har pratet engelsk med han på MSN, så det skal vel gå bra. Det er jo ikke sikkert at han kan snakke det selv om han kan skrive det, da...

Men men, er vel leggetid snart... Skal opp alt for tidlig i mårra.

Sov godt, alle sammen!

Lenke til kommentar
Tyskere pleier å være relativt habile i engelsk.

6773301[/snapback]

øøø tyskere er for stae til og lære seg engelsk , var der nede en kjap tur , ingen som pratet englsk i noen butikker nesten.

og det er altids tyskere som sitter og prater tysk i onlinespill , nå jeg spilte halo2 online kom det ofte en ensom tysker i partyet , og ikke faen om han partet englsk til oss andre , men og bable masse piss på tysk til det kunne han

Lenke til kommentar
øøø tyskere er for stae til og lære seg engelsk , var der nede en kjap tur , ingen som pratet englsk i noen butikker nesten.

og det er altids tyskere som sitter og prater tysk i onlinespill , nå jeg spilte halo2 online kom det ofte en ensom tysker i partyet , og ikke faen om han partet englsk til oss andre , men og bable masse piss på tysk til det kunne han

6773348[/snapback]

Psh. Tyskere er ikke så ille.

Franskmenn derimot.

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg med poreplaster over hele nesen, yay for renere hud :D

I dag har jeg brukt gavekortene jeg fikk til bursdagen min på klær, ny veske, nye sko (får aldri nok sko) og ny sminke. Har brukt 9500 i dag, men har bare betalt 2000 av det selv. Yay for gode venninner og familie. I dag er bare en sykt bra dag. Små barn, små gleder :blush:

Hva med dere, noe som har gjort dere glade i dag?

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Nå sitter jeg med poreplaster over hele nesen, yay for renere hud  :D

I dag har jeg brukt gavekortene jeg fikk til bursdagen min på klær, ny veske, nye sko (får aldri nok sko) og ny sminke. Har brukt 9500 i dag, men har bare betalt 2000 av det selv. Yay for gode venninner og familie. I dag er bare en sykt bra dag. Små barn, små gleder  :blush:

6773443[/snapback]

9500 på klær osv.. :hmm:

Lenke til kommentar
Nå sitter jeg med poreplaster over hele nesen, yay for renere hud  :D

I dag har jeg brukt gavekortene jeg fikk til bursdagen min på klær, ny veske, nye sko (får aldri nok sko) og ny sminke. Har brukt 9500 i dag, men har bare betalt 2000 av det selv. Yay for gode venninner og familie. I dag er bare en sykt bra dag. Små barn, små gleder  :blush:

6773443[/snapback]

haha. så faktisk en episode av kongen av queens der de brukte sånn plaster. Trodde det var bullshit, men det finnes på ekte :D

Hvor kjøper du de?

Lenke til kommentar
haha. så faktisk en episode av kongen av queens der de brukte sånn plaster. Trodde det var bullshit, men det finnes på ekte :D

Hvor kjøper du de?

6773466[/snapback]

Du kan kjøpe de på apotek, lindex, h&m, egentlig overalt. Koster 55 og man ser tydelige resultater, anbefales spesielt på gutter siden mange av dere ikke akkurat tar godt vare på dere selv og huden deres. Løp og kjøp :)

Lenke til kommentar

halla folkens..

Jeg har byttet nick :fun: ..nå kan alle finne meg i Oslo :p

Har forresten bygget en potetkanon i dag, skal poste en worklogg når jeg har tid..har tatt bilder av hele byggeprosessen :)

Jeg skulle hatt større kammer men siden jeg ikke hadde det, er ikke den eksplosive kraften stor nok for å skyte poteter..men golfballer derimot :D

Ny kanon er under planlegging med 6" kammer, 3" løp..da snakker vi :dribble:

post-64633-1156972059_thumb.jpg

Liten forsmak..

Lenke til kommentar
Let me hear you say, this shit is AnAnAs

A-n-A-n-A-s :p

x4

6773505[/snapback]

*synge med*

Nå får jeg digitalkameraet og webcamet mitt om under en måned, bildebattle?

Jeg har endelig fått tak i Blekkulf-sangene og fått ned ned på iPoden min. Yndlingssangen er "Atsjo", handler om en reke som er allergisk mot tomflasker :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...