Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal du ha gode karakterer er du nødt til å jobbe hjemme som oftest.

6770833[/snapback]

Hvis man følger med i timen, gjør arbeidet man får utdelt i et bra tempo og ikke kaster bort for mye tid på mas, så kan man gå hele skolegangen uten å gjøre lekser en eneste gang. Effektiv skoletid eliminerer leksebehovet, dessverre gjør medelever alt de klarer for å gjøre skolen mest underholdende, som fører til at lærere ikke får lært vekk alt de skal, og da må lekser til for at pensum fullføres.

Lenke til kommentar
Ulykke i byen i dag, noen som hadde kjørt ned en gammel mann i rullator, Så absolutt ikke bra ut.. Var kø bak meg så jeg fikk ikke stoppa men spørs om han overlevde det der..

6770425[/snapback]

Møtte på den her ista jeg :)

http://tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20...8300332/1085/AT

Skjønner ikke åssen den klarte å velte så sinnsykt. :roll:

6770885[/snapback]

Lei den der.. jaja, gtg. Snakkes

Lenke til kommentar

*vinke*

Hei ø.b.!

Jeg har rydda og gjort alt jeg skal idag :) Nå skal jeg se på 42" plasma-tv'n jeg låner :D Littegranne bedre enn 14" jeg egentlig har :wee:

EDIT: nå sitter jeg å leser "mann" også. Jeg er matcho idag ass!

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Nei, fy faen. Det sugde. Holdt på å dø. Tok 60meteren på 7.41 med røyk i hånda. :wee:

6771080[/snapback]

lol. Sist jeg løp 60 metern var på barneskolen og da løp jeg den på over 12. Tørr ikke prøve nå tror jeg. Da hadde vel lungene falt ut eller beinet løsna :p

Lenke til kommentar
Nei, fy faen. Det sugde. Holdt på å dø. Tok 60meteren på 7.41 med røyk i hånda. :wee:

6771080[/snapback]

lol. Sist jeg løp 60 metern var på barneskolen og da løp jeg den på over 12. Tørr ikke prøve nå tror jeg. Da hadde vel lungene falt ut eller beinet løsna :p

6771091[/snapback]

Hehe. :p Tatt rekorden på PC-bygging enda? ;p
Lenke til kommentar

Hehe. :p Tatt rekorden på PC-bygging enda? ;p

6771103[/snapback]

pekki er ikke hjemme før halv 6 han. den sinka. :innocent: Bedre å ha fri hele dagen. Du tror vel ikke han synker så lavt og tar seg en tur innom her vel? :!:

6771113[/snapback]

Man vet jo aldri. :cool:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...