Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Edge: Du har 2x "Avatar fullversjon" i signaturen din ;)

Har har nok glemt å fjerne den gamle. :)

6770098[/snapback]

Godt poeng, turte ikke å klikke de opp siden jeg tenkte det var damebilder og jeg sitter på et "gruppekontor" på jobb nå :p

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg mener at når du er 16-17-18 har du nok vett til å skjønne at du ikke skal gævle i deg masse mat mens du sitter over tastaturet. Man kan spise litt diskret på siden. Trenger ikke engang spise noe som smuler..

6769698[/snapback]

Agree, jeg er helt enig i det og jeg syns selv at regelen er tøys, hvertfall når man ikke engang kan drikke i rommet i det hele tatt... (man kan liksom ikke stille seg midt i rommet hvor det ikke er en eneste datamaskin, neida, man må helt ut på gangen.

6770150[/snapback]

Det er litt idiotisk at jeg ikke kan drikke kaffe fra Hydro Texaco-koppen min, som har lokk med en øøøørliten tut, ved siden av pcen. Om jeg skulle være så uheldig at jeg velter den (noe jeg ikke gjør, da jeg ikke setter kaffekoppen der hvor armene mine er, heller på venstresiden av tastaturet, så vil ikke mer enn noen få dråper komme ut, siden tuten lager en hinne som gjør at det ikke søles mye.

Maks idiotisk.

Lenke til kommentar
Første innlegg fra ny laptop :fun:

Har begynt å tilpasse den nå, har lasta ned Opera, og neste steg blir å kvitte seg med den fæle norton'en.

6770279[/snapback]

hoho, ta ut batteriet menst du unistallerer norton da :dribble:

Med 2004 versjonen endte det med mye tull og at jeg måtte starte i safemode for å få slettet det. Usakelig mange feilmeldinger også ^^

Lenke til kommentar
hoho, ta ut batteriet menst du unistallerer norton da  :dribble:

Med 2004 versjonen endte det med mye tull og at jeg måtte starte i safemode for å få slettet det. Usakelig mange feilmeldinger også ^^

6770294[/snapback]

Prøvde å avinstallere det fra den stasjonære PCen en gang. Det endte i fordervelse og jeg har fremdeles rester av NIS i registeret på den PCen. Møkka-Nårten. :p

Edit: Ø.B.: Nei, nå står det bare "HP", men ælgen kommer nok så snart det er husvarmt her.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...