Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hmm..

1. Du møter presis til timene.

2. Spising og drikking i kantina. Ikke på pulten. (utentatt hvis du har tut på falska)

3. Kun analog spilling - msn/chatting i friminutt

4. Mobilene skal ligge avskrudd i sekken

forsettelse følger... blæææh

(kansje noen er litt fair da.. men men)

6769582[/snapback]

Kun analog spilling? Hva menes med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lollert :D Mange som har begynt på høgskolen her, ser ut som :p

6769317[/snapback]

Høyskole nei :p

Har gått meg til VK1 ITK og nå jobber jeg som lærling, Programmering og slikt startet jeg meg for et par år siden på fritiden ^^

Men så er ikke PHP spesielt vanskelig heller da, Java, C, C# og C++ (spesielt assembler) er mye mye verre ;)

6769361[/snapback]

driver med java iår, neste år er det C++, motor programering og mer java. Gleder meg til å leke med OpenGL :D:D Hittil er jeg ganske fornøyd med valget. Crytec, here i come :D

Lenke til kommentar
jeg mener at når du er 16-17-18 har du nok vett til å skjønne at du ikke skal gævle i deg masse mat mens du sitter over tastaturet. Man kan spise litt diskret på siden. Trenger ikke engang spise noe som smuler..

6769698[/snapback]

Hehe, enig, synst det er ekkelt egentlig når jeg kommer på besøk til folk som bor på hybel, er 17-18 år og lever i et dass, uten mat i kjøleskapet, det lille av mat de har står myglet på kjøkkenbenken og de sitter med opent vindu og klager over at det er kaldt, regner inn vinduet og lukter ekkelt :ermm:

Lenke til kommentar
jeg mener at når du er 16-17-18 har du nok vett til å skjønne at du ikke skal gævle i deg masse mat mens du sitter over tastaturet. Man kan spise litt diskret på siden. Trenger ikke engang spise noe som smuler..

6769698[/snapback]

Agreed. Men vi har litt for mange nazi-lærere her.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri skjønt problemet enkelte lærere har med at folk spiser i klasserommet.

Husker en lærer jeg hadde på grunnkurs, som hver time vi hadde brukte halvetimen på å få folk til å slutte å spise i klasserommet, fordi han mente det forstyrret oss andre, det som derimot tok fokuset bort fra undervisninga var at han ikke underviste, men kjefta på de som spiste mat :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...