TSP Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Genialt! Gymlæreren er syk. Det vil si at vi i MKB slipper to timer tidligere i dag, i går hadde vi også en syk lærer som var mattelærer og da fikk vi en time hvor vi kunne styre så mye man ville på PCn... Denne uken har vi altså slippi glatt unna 3 allmenntimer... Mens MKA? Jo de må være på skolen i gymtimene deres og blant annet styre med logo... De har en annen mattelærer og så de slapp heller ikke matte i går Endret 30. august 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg syns de som sier at en pølse ikke er sunt kan ta seg en bolle. Pølse / tacowrap på statoil eier salat anytime. Jeg har nettopp kjøpt meg en sparerib wrap med salat og mais, chased down by coke God og mett Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvem vil ta på meg? 6769038[/snapback] Kan sikkert legge inn et godt ord hos moren min for deg?? 6769060[/snapback] :!: Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Kan sikkert legge inn et godt ord hos moren min for deg??6769060[/snapback] ASL? PICs? MILF faktor? Endret 30. august 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 jeg kjenner en milf i sverige. dæven hu er najs Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Fankern meg, jeg er snart ferdig med dagens agenda allerede. Satans effektiv jeg er Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Da har man copy/pastet et sammendrag av EULA for windows. Skikkelig gøy. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lisensavtalen er en bindende avtale mellom bruker og Microsoft Corporation.1.Du har rett til å installere, bruke, koble til, vise og kjøre ett eksemplar (én kopi) av Programvaren på én enkelt datamaskin, for eksempel en arbeidsstasjon, terminal eller en annen enhet. Lisensrettighetene som er innvilget deg i henhold til denne LISENSAVTALEN, er begrenset til de første tredve (30) dagene etter at du først installerte Programvaren, med mindre du gir den informasjon som kreves for å aktivere ditt lisensierte eksemplar som beskrevet under installasjonssekvensen for Programvaren.Tilknytninger til Utstyrsenheter Du har rett til å la maksimalt ti (10) datamaskiner eller andre elektroniske utstyrsenheter (hver kalt "Utstyrsenhet") koble seg til Arbeidsstasjon for å bruke én eller flere av følgende tjenester i Programvaren: Filtjenester, Utskriftstjenester, Internet Information Services, Internet Connection Sharing og telefontjenester.Du har rett til å bruke Programvarens Remote Desktop-funksjon (eller annen programvare som tilbyr lignende funksjonalitet for tilsvarende formål) for å få tilgang til en Økt på en Arbeidsstasjon fra en Utstyrsenhet, forutsatt at du erverver en egen lisens for Programvaren på den aktuelle Utstyrsenheten.Du har i tillegg rett til å lagre eller installere ett eksemplar av Programvaren på en lagringsenhet, for eksempel en nettverksserver, som bare brukes til å installere eller kjøre Programvaren på dine andre Arbeidsstasjoner over et internt nettverk. 2. Programvarefunksjonene som beskrives nedenfor aktiveres som standard for automatisk kobling til Microsofts datasystemer via Internett, uten særskilt varsel til deg. Du samtykker i å benytte funksjonene, med mindre du selv velger å slå dem av eller ikke å bruke dem. Microsoft mottar ikke personopplysninger gjennom funksjonene. 3. Microsoft forbeholder seg alle rettigheter som ikke uttrykkelig er innvilget deg i denne LISENSAVTALEN. Programvaren beskyttes av lover og internasjonale konvensjoner om immaterielle rettigheter samt andre lover og avtaler om opphavsrettigheter, herunder lov av 12. mai 1961 nr. 2 om opphavsrett til åndsverk m.v. Alle eierrettigheter, opphavsrettigheter og øvrige immaterielle rettigheter i og til Programvaren eies av Microsoft eller dets leverandører. Det gis lisens på Programvaren, den selges ikke. 4. Du har ikke rett til å foreta omvendt utvikling av Programvaren (reverse engineering) eller dekompilere eller demontere Programvaren, med mindre og bare i den grad slik aktivitet er uttrykkelig tillatt i gjeldende lov, uten hensyn til denne begrensning. 5. Du har ikke rett til å leie ut, lease, låne bort eller tilby kommersielle vertstjenester med Programvaren. 6. Du har rett til å koble til tredjeparts nettsteder gjennom bruk av Programvaren. Microsoft har ikke kontroll over tredjeparts nettsteder, og Microsoft er ikke ansvarlig for innholdet på tredjeparts nettsteder eller koblinger på tredjeparts nettsteder eller for endringer eller oppdateringer på tredjeparts nettsteder. 9. Hvis Programvaren er merket "Ikke for videresalg" eller "IFV" (eller "Not For Resale" / "NFR"), må den ikke selges eller på annen måte overføres mot vederlag, eller brukes for noe annet formål enn demonstrasjon, testing eller evaluering. 15. OPPHØR Uten at dette får betydning for andre rettigheter kan Microsoft bringe denne LISENSAVTALEN til opphør hvis du ikke overholder bestemmelsene i LISENSAVTALEN. I så fall plikter du å tilintetgjøre alle eksemplarer av Programvaren i alle dens deler. 17. Denne LISENSAVTALEN (inkludert eventuelle tillegg til eller endringer i denne LISENSAVTALEN som følger med Programvaren) utgjør hele avtalen mellom deg og Microsoft angående Programvaren og eventuell Brukerstøtte, og erstatter alle tidligere eller samtidige muntlige eller skriftlige meldinger, forslag og garantier angående Programvaren eller andre emner som omfattes av denne LISENSAVTALEN. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 The Dandy Warhols - You were the last high Hadde glemt hvor mye jeg elsket den sangen. Skole er phun, eier alle i samfunnsfagtimen. Alle timene i PRS lønner seg endelig, hehe. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg spydde tre ganger på skolen i dag, og fikk hodepine. Sitter her med cola og paracet. Skole er phun. Også var det selvsagt "slaskedagen" jeg ble syk på. Vi har ikke noe fag i dag, bare KH, gym, musikk osv. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 newbie java er gøy import java.util.*; class Oppstart { public static void main(String [] args) { Date dagensDato = new Date (); System.out.println("Velkommen! I dag, " + dagensDato + ", begynner ditt studium i Java!"); } } Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jaja. Kom på skolen klokken ti på ti, dro klokken elleve. Max digg! Nå er det bare to timer til maria er ferdig på skolen. Hva skal jeg gjøre i mellomtiden? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hmm, du kan runke? "Lade opp". Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) newbie java er gøy import java.util.*; class Oppstart { public static void main(String [] args) { Date dagensDato = new Date (); System.out.println("Velkommen! I dag, " + dagensDato + ", begynner ditt studium i Java!"); } } 6769266[/snapback] LOL ^^ Newbie PHP er også gøy Versåsnill folkens, last opp mye sære greier da Endret 30. august 2006 av Equerm Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 lollert Mange som har begynt på høgskolen her, ser ut som Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 God morgen Skal snart råne ned til byen. Fått ned 8 dumdum boys album. Noen bra sanger? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Gå å rydd Mushi 6769331[/snapback] Skal rydde når jeg kommer hjem etterpå. Vaska ut leiligheten til en kompis fra 11-05 i går natt, så synes jeg fortjener å sitte litt her før jeg skal til psyk. Må være der kl 13, og det er ikke lenge til Veit du om noen bra dumdum sanger? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Nah, er ikke no dumdum fan Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg veit liksom bare om splitter piiiiine. Får sette den på repeat da. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 lollert Mange som har begynt på høgskolen her, ser ut som 6769317[/snapback] Høyskole nei Har gått meg til VK1 ITK og nå jobber jeg som lærling, Programmering og slikt startet jeg meg for et par år siden på fritiden ^^ Men så er ikke PHP spesielt vanskelig heller da, Java, C, C# og C++ (spesielt assembler) er mye mye verre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg