Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg begynner å tro jeg ikke liker gutter lenger nå som jeg har vært singel i over en måned. Ingen interesserer meg og det er ingen jeg synes "passer" hvordan jeg vil at gutten skal være og/eller se ut. Før derimot, da jeg var opptatt, så jeg slike hver dag, som jeg tenkte på lenge etter jeg hadde sett dem/snakket med dem. Hva har skjedd med meg?

6767711[/snapback]

Du lider vel av hypoksi, eller det kan hende at du rett og slett går gjennom en slags pausefase. Ikke vet jeg.. men en ting vet jeg: nå kommer det til å bli en god del prat om det at du kansje har blitt lesbisk her i denne tråden. ;)

Lenke til kommentar
Kanskje du begynner å bli skjeiv.

6767724[/snapback]

Jeg er bifil, men har alltid vært 90% gutter og 10% jenter, så tror nok ikke det er det at jeg er lesbisk som er problemet, gutter er definitivt min lidenskap. Det er liksom bare det at ingen gjør noe med meg, jeg tenker bare "same old, same old". Jeg vil ha en utfordring, noe jeg ikke har sett eller vært sammen med før, er det så mye å be om?

Eilertsen: Vel, pausefasen kan du ha rett i, hvis ikke jeg-har-fått-nok-fasen er mer passende. Har ikke vært fri som en fugl på rundt seks år, og jeg er NITTEN ...

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg er bifil

Okay.. det endrer hele greia.

6767761[/snapback]

Ikke når jeg poengerte at jeg helt klart foretrekker gutter framfor a piece of ass.

Marley: Hvis det er definisjonen av en ekte jente, så har jeg aldri vært en ekte jente. :p

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Kanskje du begynner å bli skjeiv.

6767724[/snapback]

Jeg er bifil, men har alltid vært 90% gutter og 10% jenter, så tror nok ikke det er det at jeg er lesbisk som er problemet, gutter er definitivt min lidenskap. Det er liksom bare det at ingen gjør noe med meg, jeg tenker bare "same old, same old". Jeg vil ha en utfordring, noe jeg ikke har sett eller vært sammen med før, er det så mye å be om?

Eilertsen: Vel, pausefasen kan du ha rett i, hvis ikke jeg-har-fått-nok-fasen er mer passende. Har ikke vært fri som en fugl på rundt seks år, og jeg er NITTEN ...

6767750[/snapback]

Bifil ja, liker du jenter mer nå da? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...