Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øvelseskjørte med pappa i dag. Har aldri skreket til han før, men det tok ikke mer enn 5 min før jeg begynte å bli litt høylydt og tydelig irritert :p

Han måtte på død og liv tvinge meg til å kjøre langt avgårde og jeg har ikke kjørt på veien før..kubbet fire ganger i det ene krysset før jeg kom meg videre. Ganske sikker på at de som sto og ventet bak meg lyste død og forbannelse over meg og alle andre biler med "L" på :blush: :!:

Lenke til kommentar
Øvelseskjørte med pappa i dag. Har aldri skreket til han før, men det tok ikke mer enn 5 min før jeg begynte å bli litt høylydt og tydelig irritert  :p 

Han måtte på død og liv tvinge meg til å kjøre langt avgårde og jeg har ikke kjørt på veien før..kubbet fire ganger i det ene krysset før jeg kom meg videre. Ganske sikker på at de som sto og ventet bak meg lyste død og forbannelse over meg og alle andre biler med "L" på  :blush:  :!:

6766555[/snapback]

Alle har øvelseskjørt en gang, det er bare altfor mange som glemmer det. :p

Selv hadde jeg kjøretime i dag, og en til til torsdag eller noe, og da har læreren satt opp en plan på hvor mange kjøretimer jeg trenger, og han skal bestille glattkjøringen og slikt.

Yay.

Lenke til kommentar
Så lenge man quoter noe, så tror jeg ikke det gjør noe. Bare man ikke poster bare smileys

6765479[/snapback]

Ey. du bor ikke tilfeldigvis på langhus?Tok toget til byen idag rundt kl 09:30?

6766116[/snapback]

Nope, bor i Kongsberg jeg. og tok en tidligere buss :p

Lenke til kommentar
Har hørt at glattkjøring er ganske digg ? :hmm:

6766592[/snapback]

Jess, det er visst det. Hvem liker ikke å kunne sladde med en bil med kjørelæreren, uten mulighet for å faktisk stryke? :p

6766604[/snapback]

Hehe, er nok det som er det diggeste ja. Kan ikke si at jeg gleder meg spesielt til langkjøring. Da søsteren min tok lappen måtte hun kjøre til Voss elns. Med en eller annen raring i baksetet :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...