Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok nå har jeg vaska opp, plukket klumper av kattesanda  :sick:, tatt en røyk, henta posten og hengt opp tøy.

Bare støvsuging, rydding og mer prodigy igjen :)

Fant 13 strikker da. Trodde jeg hadde mista alle sammen :wee:

6764059[/snapback]

Som jeg sa du skal R Y D D E

S T Ø V S U G E og V A S K E skal du også gjøre

Lenke til kommentar
Damn, jeg er skikkelig hyper nå. Klarer nesten ikke sitte stille .. Vil ut og løpe meg en laaang tur, men er syk og får ikke lov til og gå ut. (Tror jeg)

6764067[/snapback]

Huff... :(

Meesa sjuk too. Er vel først når man er syk at man vil trene. :!:

Lenke til kommentar
ÅHÅHÅHÅHÅ! Jeg eier!

I dag løp klassen den famøse Svarthop-testen i gymtimen, og jeg, som den solidariske typen jeg er, løp selvfølgelig med hardware.no-skjorten min. Og tror dere ikke helten deres løp inn på tiden 13.37. :cool:

6764142[/snapback]

PRO! bare PRO er du. *tar av hatten* /bow

Lenke til kommentar
*vandre naken rundt i huset*

Jeg går rundt i bare boksershorts jeg.

*vifte med penisen*

6764131[/snapback]

N00bs. I tillegg til boksershorts har jeg jeans, t-skjorte, sokker og hjemmestrikka tøfler. :cool:

6764143[/snapback]

bla bukser og genser :!:

Lenke til kommentar
ÅHÅHÅHÅHÅ! Jeg eier!

I dag løp klassen den famøse Svarthop-testen i gymtimen, og jeg, som den solidariske typen jeg er, løp selvfølgelig med hardware.no-skjorten min. Og tror dere ikke helten deres løp inn på tiden 13.37. :cool:

6764142[/snapback]

:thumbup:

*vandre naken rundt i huset*

Jeg går rundt i bare boksershorts jeg.

*vifte med penisen*

6764131[/snapback]

N00bs. I tillegg til boksershorts har jeg jeans, t-skjorte, sokker og hjemmestrikka tøfler. :cool:

6764143[/snapback]

Sikkert varmere hos Zeromac enn hos meg. Og da må det være ubervarmt, for her hos meg er det varmt nok. *åpne og maksimere vinduet*

Lenke til kommentar
ÅHÅHÅHÅHÅ! Jeg eier!

6764142[/snapback]

LOL :!:

Lenke til kommentar
ÅHÅHÅHÅHÅ! Jeg eier!

6764142[/snapback]

Genialt! :love::w00t:

Lenke til kommentar

Nå er jeg så ferdig som jeg får blitt :)

Støvsugerposen var full, så fikk ikke støvsuget mye. Men jeg har vasket opp kattepiss (jævla duste-katte) og støvsuget ca halve leiligheten.

OG jeg har R Y D D A

Eneste ejg har igjen er å tørke opp, men det drøyer jeg litt til. :)

EDIT: føkk jeg missa opera! Det som skulle handle om prostituerte å greier :cry:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...